BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 29 iulie 2009

Sa locuiesti sau nu singur.

Dar nu singur,singurel,eu cu...mine.Tot timpul am avut o relatie speciala cu mine si nu a existat nici macar un moment in care sa nu fim deacord.De ce sa stric relatia mea perfecta cu mine insami aducand o a treia persoana in apartament.

Din ne/fericire am ne/norocul de a nu locuii in camin cu alte 10 perechi de sosete lasate nespalate pe sub pat cand voi pleca la facultate,sincer imi ajung cele 5 perechi ale mele pe care le spal la sfarsit de saptamana sau cand raman fara.(no judging,ok?)
Asa ca o sa stau singura,sau cel putin pana o sa ma plictisesc sa aud zgomote noaptea si nu o sa adorm gandindu-ma ca cineva va intra peste mine.
De ce toata lumea isi ia pe cineva cu care sa stea cand e asa simplu si extraordinar sa locuiesti singur?Oricum cred ca majoritatea camarazilor de suferinta care pleaca anu asta la facultate sunt in extaz imaginandu-si ca pleaca de acasa,devenind independenti(vorba vine).
Si daca stam sa ne gandim cand locuiesti singur poti sa:
mananci ce vrei,cand vrei,sau daca nu vrei nu zice nimeni nimic,eventual vor sparge usa cand nu vei mai rasunde ca esti lesinat/a pentru ca ai cheltuit banii pe ps3/gucii bag.

lasi vasele nespalate(asta in caz ca mananci)in chiuveta zile in sir sau pana se termina toate farfuriile de care dispui,oricum nu deranjeaza pe nimeni mustele care se strang.

nu speli geamurile.oricum nimanui nu-i place sa-i dea soarele dimineta in fata.
dormi cat vrei,la ce ora vrei,cu capul pe tastatura,in mijlocul patului,pe covor etc.

lasi hainele pe canapea/scaun/pat in numar tot mai mare,macar asa stii unde iti sunt pantalonii de trening si nu trebuie sa ravasesti dulapul.

nu schimbi lenjeria de pat 2 saptamani,si asa tie ti se pare curata si dupa o luna.

nu faci patul dimineata.de ce sa-l faci cand seara tot tu vii acasa sa te culci in el?

nu gatesti decat paine cu unt,cu branza topita,popcorn la microunde.de ce sa te omori sa gatesti daca nu e nimeni prin preajma sa te laude apoi?
Sunt sigura ca sunt foarte multe lucruri pe care le poti face locuind singur si mult mai multe lucruri pe care le faci si nu vrei ca ceilalti sa afle sau sa te vada facandu-le.
Desigur ce am enumerat mai sus nu o sa se intample in cazul meu pentru ca eu sunt o ciudata care doarme cu masca de ochi,toate draperiile trase,fara zgomot,care nu poate sa faca mizerie acolo unde sta,careia ii place sa gateasca(deobicei singura).
In rest...da,recunosc,nu mananc tot timpul(pur si simplu nu mi-e foame:)) ),cateodata nu schimb lenjeria de pat 2 saptamani,sosetele nu le spal pana nu raman fara(si credeti-ma,am un motiv intemeiat),las hainele atarnate de usile de la dulap,nu fac patul(decat la ocazii foarte speciale).
Cred ca o sa-mi placa sa stau singura poate pentru o luna,doua,trei,un an...dar la un moment dat o sa ma satur si o sa vreau pe cineva in camera de langa.
Pana atunci shhh...

8 comentarii:

Maio spunea...

Zaza-zu, inteleg dilema prin care treci, tu ai avantaje si dezavantaje totusi...nu o sa experimentezi viata de camin care dupa unii e chiar frumoasa, dar nu o sa te trezesti pe afara cu salteaua, sau fara prosop la dus, o sa dai poate party, cu cine vrei tu si cand vrei tu.
O sa te descurci si cu chestiile casnice si oricum, singura nu te judeca nimeni.
Eu nu sunt in extaz ca plec de la ai mei, oricum ma lasau sa fac ce vreau, o sa imi e foarte dor de ei si de tot ce inseamna Severinul.
Dupa ce eventual o sa faci chestiile de care ai zis, cu vasele si hainele, dupa ce o sa dai de furnicute, o sa iti formezi obiceuri sanatoase.
Zic si eu...eu aflu ca la mine la facultate dusu e natural, fara perdea. Vorbim si vedem cate sosete am spalat.

Zaza's sis spunea...

Draga mea..eu zic ca o sa dormi prost in primele nopti fara un plans de nepotica.. ;))

G. spunea...

Mie mi-ar placea sa stau singura...dar nu tot timpul...adica sa fiu vizitata macar la 2-3 zile...
Cred ca e o adevarata aventura sa stai singur...inveti sa te descurci cu toate,inveti sa iti porti de grija practic...esti tu cu tine,si esti responsabil sa iti fie bine...nu e chiar usor,dar merita sa incerci sa faci fatza ;)
O sa stau la camin...si nu stiu cat de bine va fi,voi traii viata aia pe care toti zic ca o iubesc...dar vreau sa am si experienta asta cu statul singura...si atunci o sa pot decide cum e mai bine ;))
Si tuu...zaza-zu...nu te plange,k nu vei fi singura...bagam toate sosetele,vasele,hainele intr-un dulap,eliberam ringul pt party...;))

Zaza spunea...

daaa:))cred ca o sa stai tu la camin de nu o sa mai poti...ba la mine.ba la aly,nici nu cred ca o sa treci pe la camin:))

G. spunea...

da da...poi ce eu vin la tine sa-ti miros ciorapii? :)) sa ma pui sa iti spal vasele? :)) nu nu

madgthefirst spunea...

ce kinky suna " Tot timpul am avut o relatie speciala cu mine " ;))
si hai k una e sa stai in camera cu fete si alta e sa stai in camera de camin cu 3-4 baieti sa le mirosi sosetele purtate 2 sapt in continuu pt ca nu e mamica cu ei la Faculta sa le spele c#ru ,pardon sosetele :-& .E fain si singur , da eu cre ca m-as " imputi " de somn :)) asa ca , eu unu m-as sacrifica si m-as caza intr-o camera cu fete :> , dak s-ar putea :D

Zaza's sis spunea...

hehe..ai vrea tu? intreab-o pe soramea poate te ia la ea..

madgthefirst spunea...

nu nu ... nu bag mortu in casa :))