BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 8 iulie 2009

Buline neserioase de ciocolata

Acum,ca am scapat de bac,am stat cu totii sa ne gandim cum sa ne omoram timpul liber pe langa bronzat,plimbari si mancat m&m:))Eu m-am gandit(defapt ideea mi-a venit de la un prieten)sa incerc sa imi fac un blog.Sora-mea,care la servici bloguieste non-stop,vrea si ea sa scrie(nu stiu despre ce,dar vrea ea sa scrie)deci veti citii chestii interesante,altele mai neinteresante,dar despre mine,voi,noi si despre zaza-zu'ul nostru.

4 comentarii:

Ralu:* spunea...

In sfarsit faci si u ceva memorabil:))...glm>>soooper ideea cu blog-ul(Our own ZaZa-Zu). Love m&m!!! [and love my best friend(grandma) !!! ]

madgthefirst spunea...

doar M&M ?:( inghetata sau Finetti nu?:D

Zaza spunea...

ralu cica ar fii la cura :))doar banana split,clatite,inghetata,etc........

Zaza's sis spunea...

mda, indopati-va de pastilute cu e-uri ;))