BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 10 iulie 2009

Love,peace&harmony vs. Love,sex&magic?

Zilele astea am stat sa ma gandesc cat de nenorocosi suntem ca traim in anul 2009,ca vrem sa stim totul,ca vrem sa avem de toate si cu toate astea nimic nu ne multumeste.Sunt sigura ca parintii nostri isi amintesc tot timpul cu nostalgie de anii 70'-80' cand erau hippie,free,si indragostiti de viata.Astazi,din pacate,iubirea a fost inlocuita de sex,volkswagen'ul minivan de ultimul model de bmw si libertatea cu dependenta de,practic,orice...

Acum nu mai discutam cu familia despre problemele noastre...mergem la psiholog.
Nu mai citim carti...avem internet.
Nu mai gatim...avem semipreparate.
Nu mai avem prieteni...avem cunostinte.
Nu mai facem dragoste...facem sex.
Nu mai dansam...stam sa analizam cine,ce,cum si cu cine vine.
Nu mai mergem la cinema...pentru ca nu mai avem:))(sad,but true).

Mi-ar placea sa ma intorc in timp macar pentru o zi,sa merg in lume(vorba vine,macar pana la colt:D )intr-o dubita,cu flori in par,cu toti prietenii mei in blugi evazati,cu muzica data tare,cantand in cor,cu multe pungi de m&m(scz.sunt dependenta) si sa ne doara-n...cot de tot,toti si toate.
Te bagi ?

31 comentarii:

Zaza's sis spunea...

Iubita, ma bag..
Cand ti-am propus sa facem acest blog ma gamdeam ca eu voi fi cea care va scrie mai mult, si te descopar scriind..
Keep on going :D

TZTZA spunea...

prostii...poate unii chiar nu vor sa mearga opariti intre craci in minivan vw cu flori...poate imi place cu dublu climatronic...poate nu imi plac blugii evazati ca sunt gay...poate ca nu imi place sa am paru lung ...ca nu mar lasa astia sa ma duc la munca asa...ochelarii john lennon sunt tot gay...floricele pe masini asa de pitzi...frate uitativa mai des la back to the future...

TZTZA spunea...

glumeam draga...stii ca tzin cu tine :))))

G. spunea...

eu sunt de acord cu orice nebunie =))
luam masina lu tati si facem floricele pe ea (de data asta sigur ma omoara) =))

Zaza spunea...

eu zic sa facem floricele pe a lui tztza si scriem si daniela&mariusforever=))

G. spunea...

eu zic ca marius o sa zica ca ai idei proaste :)) nu ar pune el pe bicicleta floricele,dar pe masina :))

madgthefirst spunea...

eu sunt de acord cu si cu "G" si cu "ZAZA" :))

Maio spunea...

Avem de toate, dar nu stim sa le vedem, stim multe, dar nimic sigur.
Multumirea vine dupa ce ai pierdut, cand e prea tarziu.
Ai drepatate, ne-am schimbat o data cu aparitia tehnologiei moderne, dar avem si avantaje. Blogul asta e unul din ele. Faptul ca pot sa vorbesc cu oameni de aproape oriunde e altul.
Am auzit ca si masina de spalat vase e buna.

Dar tot ma bag. Flori aduc eu, blugii ii taiem, m&m erau pe vremea aia?

Zaza spunea...

eu stiu ca m&m sunt de prin anii 40';))...dar cred ca o sa scriu un post special pt ele:Dhhmmm...sa stii ca mi-ar trebuii si mie o masina de spalat vase mai ales acum ca o sa stau singura...

Zaza's sis spunea...

TZTZA daca te oparesti intre craci pune mama mana si slabeste, sa nu te mai freci atata ;))
Ioana vorbesti cu oameni de aproape oriunde si cand ajungi sa ii intalnesti face to face,dai in balbaieli sau discutii banale..
People, vorbitul se presupune a se face life altfel ajungem la atrofiere verbala
Ba si mie imi trebuie o masina de spalat vase :D

Zaza's sis spunea...

a da : Daniela&MariusForeverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Andrei spunea...

@zaza's sis: "vorbitul se presupune a se face life" ... se scrie "live"!

Zaza spunea...

=))bah astia care au terminat facultatea si stiu engleza:))batraneii au inceput sa uite

BlodyHogan:)) spunea...

:)) Zau ca-mi place ce citesc, dar parca vad ca daca va caut cand ajung prin Severin o sa va gasesc pe toti in postura unor "Hipioti pocaiti" care nu consuma alcool si nu imi tin companie la o iarba pentru ca fix acum trebuie sa-si ia antibioticele si le e frica atat de mult de consecinte si de ce zice lumea incat nu mai stiu sa traiasca.
Promit ca fac cinste cu 10 BloodyMary si o iarba primei persoane care vine cu flori in par, camasa inflorata si pantaloni evazati.
Nu cred ca masina mea ar arata bine cu flori pe ea dar m-as baga la un bodypainting cu flori si motive hippie(dupa suficiente beri desigur).
Sper ca randurile scrise de voi sa contina si o urma de simtire hippie, sa nu fie doar refularile unor pechinezi care doar latra zgomotos dar nu musca.
Traiti viata la maxim, orice ar insemna asta pentru voi, pentru ca timpul trece si procesul este ireversibil, cel putin pana la inventarea masinii timpului.

Zaza's sis spunea...

mai @bloodyhogan tu vorbesti de mine?
sa nu iti amintesc ca la 10 cand te-am sunat sa mergem sa bem tu ziceai..hmm e cam tarziu ;))

Zaza's sis spunea...

vin-o tu cu iarba si bloodymary si vin eu cu flori in par ;D

BlodyHogan:)) spunea...

Deacord, s-a facut, dar sa-mi spui te rog daca Cristi e dreptaci sau stangaci si cat de bine da cu piciorul si sa-l mai rogi sa nu-mi dea la coaste ca le-am mai avut fisurate. :)))

Andrei spunea...

@zaza's sis: "vin-o" ; se scrie VINO !

Zaza's sis spunea...

ba @Andrei tu iti dai seama ce bine ca te am langa mine, mai invat si eu sa vorbesc..damn

Zaza spunea...

bloodyhogan eu o sa mi pun floricele pe masina(daca o sa am vreodata:)) )si te asteptam cu florile in par,blugii evazati,sa vii sa radem impreuna :))la bloodymary nu ma bag,nu de alta dar nu ma omor dupa...
aaa...si apropo...i-am si zis lu soramea ca tu nu trebuia sa ai masina asta ci o dubita flower power...de aici mi-a venit si idee:P

BlodyHogan:)) spunea...

Cu siguranta nu ai sa mori dupa un BloodyMary, ba chiar dimpotriva, ai sa incepi sa traiesti.
BloodyMary nu este o bautura, este un medicament, o alifie,un grozav de bun dezinhibator (cel putin asa cum il prepar eu), dar cel mai grozav atribut al BloodyMary-ului este ca iti da o energie nebanuita,o pofta de viata de invidiat, practic este ca o trompeta care iti trezeste spiritul. Asadar sa nu bei cu mine un BloodyMary(sau vre-o cinci) este ca si cum mi-ai spune ca nu vrei sa traiesti din plin, ca alegi sa te ascunzi in spatele prejudecatiilor societatii, ca vrei sa pastrezi controlul pentru a putea da ascultare tuturor inhibitiilor, ca de fapt TI-E FRICA SA TRAIESTI CU ADEVARAT.

Zaza spunea...

pai mai blodyhogan pe vremea cand tu si soramea trageati la masea bloodymary facute de tine eu eram in pat si ma jucam cu papusile ...nu am incercat unul facut de tine,dar promit ca o sa incerc si asa vin la tm si o corup si pe sora mea sa vina in vreun weekend sa ne tratezi cu pofta de viata ;)

G. spunea...

:)))))) la asta ai cele mai multe comentarii cred

Zaza's sis spunea...

lasa @BlodyHogan ca am auzit eu ceva, ce ar incerca ea
Daca nu o corupem cu un BloodyEdi, o corupem cu altceva ;))

Zaza's sis spunea...

@G ce naiba, stii ca te iubesc, dar ce-i cu comentariul asta, fi mai originala.. :D

G. spunea...

Eu eram cu observatiile pe aici :))
Eu nu cred ca o corupeti cu nimic pe zaza :)) ea e "cuminteee" :)) si devreme acasa :))

BlodyHogan:)) spunea...

Va astept pe toate la Garana la festivalul de Jazz sa-mi aratati ca nu sunteti fetite de asfalt, ca stiti sa va distrati, sa chefuiti, sa traiti, ca postarea asta e mai mult decat o adunatura de cuvinte frumos aranjate.

Zaza's sis spunea...

Alo, alo..cand incepe festivalul?

Zaza's sis spunea...

fusasi ma la festival?

BlodyHogan:)) spunea...

Fusai la festival, a fost foarte fain chiar daca ne-a prins furtuna.
Merita mers cat mai repede, cat timp inca mai e ceva rustic, ceva ce parca aduce cu un Woodstock 69.
Zona e foarte frumoasa, peisajele sunt superbe si cel putin de festival, muntele e populat de oameni care apreciaza natura, frumosul si "Love, Peace & Harmony".
Sper sa veniti la festivalul de folk, care se va tine tot acolo.
O sa postez aici data exacta a festivalului dupa ce o aflu.

Zaza spunea...

Multumim ca ne tii la curent...pacat ca nu am venit la festival ca eram la tm si puteam ajunge...din pacate nu am putut merge nici la holograf ca s-a pus furtuna(nici nu stiu daca au mai cantat)...my bad karma isi spune cuvantul