BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 16 iulie 2009

Men vs.Women or Love vs.Materialism?

Cineva spunea acum ceva timp ca "barbatii e porci"...poate ca barbatii sunt porci,dar nici femeile nu sunt mai prejos.Nu sunt nici o feminista convinsa si nu tin nici cu barbatii.Sunt neutra.Cu toate ca daca as avea de ales intre a avea de-a face cu o femeie sau un barbat as alege cu siguranta un barbat.Femeile sunt prea perverse si cine spune ca nu sunt materialiste inseamna ca nu a intalnit niciodata o femeie adevarata.Nu am sa scriu postul asta pentru a atrage barbatii de partea mea...ci pentru ca acum cateva zile am primit pe mail un filmulet.Nu trebuie sa va chinuiti sa intelegeti ce spune gagica,e deajuns sa urmariti...

Acum femeile se vor independente,de succes,de cariera,puternice,atragatoare...etc etc.(ca doar ele vor multe).Nu am zis ca este un lucru rau pt o femeie sa isi doareasca sa isi ia viata in propriile maine si sa o modeleze cum isi doreste,dar oare sunt femeile independente mai atragatoare?De ce oare in loc sa fie cu nasul pe sus si din ce in ce mai acre cu barbatii din jur nu realizeaza ca poate "barbatii e porci,dar e niste porci adorabili"(cand vor:)) ).

Acum ele nu mai vor iubire.Vor o cariera.Apoi o casa.Apoi o masina.Apoi sa redecoreze casa.Apoi sa cumpere cea mai noua pereche de pantofi Manolo Blahnik(ca doar Carrie Bradshaw avea sute de perechi si tot ii ramaneau bani sa ia cina+5 cocktail'uri in cel mai nou deschis restaurant).Apoi vor sa-si schimbe masina.Apoi sa cumpere perdele noi.Este perfect normal sa avem prententii,dar sa refuzam un baiat pentru ca este cam scund sau are un pic de burtica sau nu are portofelu gros este deja un moft.Nici nu e de mirare ca barbatii se simt inutili...

Asta e motivul pentru care tot timpul am optat pentru "cea mai buna prietena" la un baiat.Am mai auzit cliseul acela "barbatul nu poate fii(doar)prieten cu o femeie".Bullshit.Femeile nici nu se descurca intr-o situatie de criza.Defapt ele nu se pricep decat la cheltuit banii(nu conteaza ai cui)si la a-si plange soarta/destinul/karma.

Nu stiu cand o sa se termine razboiul asta men vs. women...si nici cine o sa castige in lupta dintre iubire si materialism,dar un lucru va ramane pentru toatdeauna la fel:"femeile sunt perverse."

P.S: ~am uitat sa pun si poza asta de care am dat mai demult~spre deliciul fetelor porcii se taie in fiecare iarna :))


10 comentarii:

G. spunea...

Hmmm sa fiu eu prima cu coment la postarea asta ;;)
Pai stii cum,fiecare o sa isi exprime opinia pe subiectul asta in functie de experientele traite...eu nu ii consider pe barbati porci,pt k nu am avut ghinionul sa ii intalnesc...eu consider ca inca mai exista si oameni buni si de treaba si ma simt norocoasa sa ii am in preajma...
Cat despre materialism...nu ma consider,nu cred k am fost vreodata si nu vreau sa fiu...pt k adevarata valoare se afla acolo in suflet,nu in portofel...eu cred k o mai mare bucurie iti aduce o persoana care iti e alaturi la nevoie,cu sfaturi si cu rabdare,sau care face un gest cald,niste cuvinte spuse din inima,sau o prajitura facuta de mana ei...decat sa vina acolo cu nu stiu ce bratara,geanta,curea etc.
E trist cand te uiti in jur si iti dai seama ca sunt putini care pun pret pe lucrurile cu adevarat valoroase,care nu vor putea fi niciodata cumparate,sunt venite doar ca o binecuvantare de la Dumnezeu,iar noi trebuie sa avem grija de ele!Si aici nu ma refer doar la "love" ci si la prieteni,parinti,bunici...
Sunt de acord ca toti visam la o viata linistita,masina,vila,piscina...dar sunt multi care le au pe astea,insa le lipsesc altele,tomai esentialul :sanatatea sau iubirea...si at trebuie sa ne gandim bine si sa fim multumiti de viata :)

Zaza's sis spunea...

@G nu am avut rabdare sa citesc comment-ul, m-am speriat numai cand am vazut lungimea lui, mai putin si era mai lung ca post-ul ;))

Zaza's sis spunea...

@Zaza zu da nu ne spui si noua cine te-a inspirat sa scrii asta? :D

BlodyHogan:)) spunea...

Eu nu cred ca femeile sunt perverse!!
Astept demonstratii, dar v-as sugera sa va grupati cate doua sau trei pentru a putea fi mai convingatoare.

G. spunea...

Pai dak tot vroia Zaza commenturi,m-am gandit eu sa o satur :))de asta are dimensiunile astea :D

Zaza spunea...

Blodyhogan draga,iti zic eu ca sunt:))dar poate nu isi scot latura asta la suprafata!daca vrei sa risti sa incerci sa o scoti la suprafata din pacate vei avea de suferit ca isi va folosii perversitatea si in alte locuri decat in care te gandesti tu :P

TZTZA spunea...

nana gogule da bine zici...si perversitatea asta se dezvolta d la cele mai fragede varste...aveti exemplu acasa...cat despre materialiste...succes fetelor..aviz pt baieti nu va tineti pinul in portofel

Maio spunea...

Zaza, si eu sunt neutra. Nu cred ca barbatii sunt mai buni sau femeile, fiecare cu calitatile lui.
Omul e facut sa vrea mai mult mereu, e o conditie a progresului.
Sincer, nu cred ca ar fi fain sa ma casatoresc sa am grija de casa si copii si cam atat. De ce sa nu schimb perdeaua-nu ca sa fiu la moda, ci fiindca s-a rupt, sau s-a decolorat.
Nevoia te invata sa te descurci si intr-o situatie de criza.
Lupta dintre materialism si iubire va exista mereu cred si la unii va castiga iubirea, la altii nu.

Andrei spunea...

Interesanta postare :)

Zaza spunea...

:))ha ha !dar de ce ti se pare interesanta,tie ca barbat ?