BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 13 iulie 2009

Raceala mama ei..

Deci simt ca mor la propriu!
Nu stiu cum reusesc cateodata sa racesc asa din te miri ce.. si asta vara
Si ma izbeste, da bine de tot gen: nas infundat, dureri de muschi si de ochi, ameteala si genunchi tremuranzi, m-am dus sa imi iau ceva de mancare la pranz si ma gandeam ca o sa mi se franga.
Clar ma duc, si daca nu sigur da o masina peste mine la ce ameteala am.
Daca stiam aseara ca o sa ma simt asa poate trageam o bauta macar aveam motiv sa ma simt asa.
Ajung sa cred ca as prefera sa am mai bine nu stiu..dureri de dinti decat this stuppid cold.
Si cum probabilitatea sa mor e mare, bucurati-va de ultimele randuri....
Va iubesc!

16 comentarii:

Zaza spunea...

daca imi dai gripa porcina te kill you cu mainile mele:))

Anonim spunea...

enjoy your last moments!:D

Zaza's sis spunea...

i'll die si voi radeti..
ha ha ha

Andrei spunea...

mare pierdere ? :D lasa ca ai o gramada de ani, ti-ai trait viata... lasa si tu pe altii mai tineri sa traiasca

Zaza's sis spunea...

@Andrei dragule de la cine mai inveti tu daca astia batrani mor? ha? ha?

Andrei spunea...

Pai sa ramana doar cativa(mai intelepti de preferat), ca si-asa e plin Severinu' de batranei

Aida spunea...

We love you too!!! :)

Zaza's sis spunea...

Si eu te iubesc Aidaaaaa!
Welcome!

Aida spunea...

Te vreau, te doresc vreau sa te fac sa suferi sa te tarasc in pat si sa plangi de durere si pana la urma tot a mea vei fii. Cu drag GRIPA...!

alex spunea...

C atata zarva in jurul unei amarate d gripa?(si nici nu e gripa porcina sa t plangi k incepi sa faci k porcu:))...)...haide mai,p bune...pai altii au cancer,sida(cam negru punctul meu d vedere)si u t plangi d o gripa d vara?Pai e bn k iti curge naul,adik stii k inca iti functioneaza cum trebuie,il poti simti(daca erai paralizata?).Hai termina cu prostiile si nu t mai plange d gripa k iti trece.

TZTZA spunea...

ma ...pe mama lu raceala nu o stiu...da poti sa-ti dau cateva sfaturi...adika chiar mai multe...uite unu...baga usturoi...sotul o sa te iubeasca...raceala nici nu o sa se mai uita la tine ca pute gura...sau daka nu...baga in vena

G. spunea...

Cate sfaturi pt Zaza”s sis...asta cu usturoiu e tare :))
Eu zic sa bei ceai cu lamaie...Take care :*

Zaza's sis spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Zaza's sis spunea...

pai da @Alex dar pana imi va trece voi fi marcata fizic, psihic de asta experienta
@TZTZA sotul iubeste usturoiul asa ca merge, de bagat in vena n-am incercat cum e? apropo ma simt mai bine cred ca inghetata aia de aseara a avut efect ;))
@ G merci de incurajari, si eu te iubesc :D

Anonim spunea...

Mama draga lasa nu mai dramatiza - mai bine te gandesti la ceva constructiv de exemplu: cum sa te lasi de fumat sa nu iti mai slabeasca sistemul imunitar si sa nu-ti mai agresezi plamanii ai tai si ai alora de pe langa tine...vezi artic luzaza...bravo ei pt idee

...in ceea ce priveste pig gripa 99% e media si marketing so what with that big fuss ...

HAVE FUUUUUUUUUUUUNNN! ... Love You!
see ya

Zaza's sis spunea...

ba @Anonimule..semneaza-te ma si lasa sfaturile cu fumatul