BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 23 iulie 2009

Din seria:femeia,masina,schimbatorul

Tot timpul va exista chestia asta cu femeile se uita ce masina conduci...ha ha.Nimic mai adevarat.Ideea este ca unele doar se uita,pe unele le si intereseaza.Problema este ca procentajul acestora din urma creste la fiecare secunda si hai sa fim serioase,daca ar trebuii sa alegi intre doi barbati exact la fel,doar ca unu are masina cu dublu climatronic si cealalat are geamu jos,tu ce ai alege?Eu as alege dublu climatronic...sincer.Ce?voi nu ati face la fel?

Din fericire am avut experiente destul de placute cu o dacie,dacia mea preferata de altfel,dar care, din pacate a disparut din peisaj.Era primitoare,spatioasa,si iarna dadea caldura de te saturai...si nimeni nu se supara daca intrai cu noroi pe adidasi.

Acum am observat ca fetele ar face orice sa se urce intr-o masina fitzoasa...si credeti-ma cand zic orice...spre satisfactia barbatiilor cu masini smechere(ale lor,a lu'vecinu,a lu'taticu,nu conteaza).


Se spune ca barbatii sunt innebuniti dupa femei si masini(si bere,jocuri video,filme cu bruce lee/jackie chan/jenna jameson,fotbal,bere,jocuri video).Cred ca au pus masina si femeia pe acelasi loc in top(eventual gagica pe locul2) pentru ca se aseamana foarte tare.Cand isi cumpara o masina frumoasa sunt atat de entuziasmati,ar face orice pentru ea...cu timpul insa trebuie sa ii schimbi una alta,sa o duci la spalatorie,la service,la benzinarie una doua,ca s-a golit rezervorul...



Lasand prostiile la o parte vroiam sa va mai spun de un alt loc in care sa nu ma intalniti inafara de facultate...in trafic.Noroc ca nu conduc eu prea mult,dar cand conduc injur mai tot drumul...

Si cu toate ca visez cateodata la o masina nu stiu cat de tare m-ar incanta sa o am...dar daca as putea sa aleg as alege cu siguranta un audi a3,1.9 tdi 105CP,eventual cu panorama...nu cer imposibilul:))

Asta pentru zilele in care nu o sa vreau sa-mi conduc vw cu floricele;))




Am scris postul asta pentru ca am dat peste o reclama foarte tare acum ceva timp...da,reclama este la audi si cei care au facut-o au fost foarte inspirati:))

Drive safely!:))

5 comentarii:

TZTZA spunea...

ba...gogule...sunt sigur ca nu ai observat ca ala e un sline cu de toate pe el...sunt sigur ca nu are doar un amarat de 1,9 de 105 cp...mai sigur un 2.0 TFSI....vraaaaaaaaammmmmmmm...tot stapanu inelelor e cel mai tare...reprezent...fatza aia eu razand larg

Zaza spunea...

gogule u make me look bad in fata cititorilor:))eu ziceam ce amarat vreau eu :D mie nu-mi trebuie niciodata ceva mai bun...baietii vor tot timpul ceva ce nu au...

Zaza's sis spunea...

ok nu stiti nimic..audi all road.. is the best

Zaza's sis spunea...

de fapt Skoda Octavia Tour 1,6 102 CP..rosie din 2007..aia da masina ;))

Zaza spunea...

:))daaaa...aia da masina=))