BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 20 iulie 2009

Skittles si injuraturi.

Daca va intrebati cumva ce fac copiii dupa ce termina liceul va spun eu...se inscriu la facultate,doar pentru ca e la moda si pentru a pleca de acasa.Nu ma judecati inca...rectific a-proa-pe toti copiii.Mai sunt si unii care se duc sa invete(belive me 2%).Si eu,ca orice copil am fost sa ma inscriu la facultate,nu conteaza care,important e ca fusei...si m-am inscris chiar la doua(nu stiu de unde atata tupeu pe mine).Important e ca am petrecut acolo timp cat pentru tot anu asta,deci cred ca o sa ma mai duc in 2010 si un alt aspect important e ca am epuizat toate injuraturile pe care le stiam si a mai trebuit sa mai si invat cateva.


Si acum sa trecem la lucruri mai serioase.In drum spre civilizatie(vorba vine)am oprit in benzinarie sa ne facem treburile si am dat ghici peste ce? peste skittles.Cine nu stie ce sunt skittles o sa moara in chinuri si nefericit.Eu am mancat acum multi multi ani pentru ca intre timp(undeva intre papusi si pubertate)au disparut de pe la noi.

Se pare ca au reaparut si sunt asa cum vag imi amintesc,buuunee.Am gasit chiar doua feluri de sortimente crazy flavours si fruits...

In sfarsit niste chestiute aproape la fel de bune ca si m&m'urile...

6 comentarii:

G. spunea...

Am mancat si euuuu :X
Sunt bune bune bune de tot ;)

Zaza spunea...

Este este...

TZTZA spunea...

2 cutii va rog...de cate 2 kg fiecare daka se poate...carii...avem timp sa facem...pasta d dinti avem...asa ca inka doua va rog...

Zaza's sis spunea...

Aviz drogatilor astora de pe aci:
"Ingrediente: ZAHARRR,Sirop de glucoza, concentrat de suc din fructe, grasime vegetala, acidifiant acid citric,dextrina, maltodextrina, arome, amidon modificat,coloranti,coloranti, corector de aciditate citrat de sodiu, agent de glazurare ceara de carnauba, ulei vegetal,emulsificator E475, E100,E120, E132, E133, 160e, E171;
Frate suna a formula chimicaa vreunui explozibil..
good dammit cum puteti manca asa ceva?

Zaza spunea...

Asa cum ai mancat si tu :))

Maio spunea...

Azi am vazut si eu la Carrefour la noi si imediat mi-am amintit de blogul tau;)).