BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 9 iulie 2009

You have to love Ice Age 3:))

Nu ai cum sa nu-l iubesti pe vesnicul lovit de soarta,Scrat,veverita cu tendinte suicidale pentru o ghinda...Este unul dintre personajele mele preferate,cu ochii aia mari ce urmaresc pretioasa ghinda,alearga cu o incapatanare teribila, dandu-se de-a berbeleacul si cazand in cap, rostogolindu-se,facand totul (si ceva in plus) pentru a ramane in posesia micului sau trofeu culinar.Nu am vazut filmul(care a aparut pe 4 iulie la noi)...dar din cate am vazut in trailer veveritoiul e in stare sa renunte pret de cateva secunde la ghinda pentru noua sa prietena...Bad news my friend!Scrat intalneste sufletul unei femei in corpul unei veverite:))So...nu aveti incredere in veverite!

10 comentarii:

Anonim spunea...

bauuuu

Ralu:* spunea...

Eu cred ca Scrat si noua lui prietena sunt la fel d egoisti!!!(...d fapt cand e vorba d o ghinda care a rezistat epocii d gheatza,cine nu ar fi?) [[...si oricum eu pot sa va dau un sfat mai realist >>don't trust boys!!!:P:)) ]]

madgthefirst spunea...

Sigur,urmati sfatul Ralucutzei :D :"And...trust girls!":)) sa fim realisti ,saracu' Scrat ramane si cu "buza" umflata de la impact si "cu fara" ghinda din cauza ei:))

TZTZA spunea...

deci daka ati ajuns sa discutatzi despre o ghinda...maine despre ce o sa discutatzi despre o nuca ??sau despre un mar??

madgthefirst spunea...

ar vrea maru sa vb despre el:))

G. spunea...

tre' sa vad si eu filmul ;))

G. spunea...

eu cred ca tot mai des in ultima vreme s-a discutat despre albine :)))))))

Zaza's sis spunea...

mai precis de 2 albine ;))

Zaza's sis spunea...

si apropo un om cu capu pe umeri..madgthefirst
P.S. DON'T TRUST GIRLS

Andrei spunea...

@Ralu:* "si oricum eu pot sa va dau un sfat mai realist >>don't trust boys!!!" a... da? da` in fete putem avea incredere?