BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 25 iulie 2009

Libertate


In apropo de fugit in lume sau macar pana la colt..
Pe la vreo 5 anisori ma chinuia rau de tot mersul la gradinita, ma simteam de-a dreptul ca la inchisoare.. aveam acelasi program zi de zi, cele mai multe ori si aceeasi mancare la pranz sau cel putin aceeasi vesnica ciorba de rosii(bulion) cu fidea ce o mancam mai tot timpul sleita,aceleasi 3 ore de somn la pranz pe care eram obligati sa le dormim fie ca vroiam fie ca nu... Si avand in vedere ca nu cred sa fi avut o zi la vremea aceea sa vreau sa dorm si stateam mai tot timpul acele 3 ore in pat intr-o plictiseala insuportabila,dorindu-mi ca macar vecinul de pat sa nu doarma ca sa am cu cine vorbi in soapta pe sub patura... ..m-am gandit la un moment dat sa imi corup 2 colegi sa ne sustragem de la somn.
Nimic mai simplu, intr-o gradinita imensa cu mult prea multi copii de supravegheat.
Ora de aer din curte gradinitei urma sa se termine, si aveam sa mergem la masa la aceeasi ciorba, urmand apoi ora de culcare..asa ca ne-am ascuns in spatele cladirii ramanand acolo pana ce toti ceilalti au intrat, si se pare ca nimeni nu ne-a cautat. Numai ca intr-un tarziu ne-am cam plictisit sa stam ascunsi si ne-am gandit sa mergem la gard si sa intrebam lumea de pe trotuar cat era ceasul. Si am stat si acolo o vreme(5 min) lipiti de gardul acela din fier cu vopseaua sarita pe alocuri, intreband toate persoanele ce treceau de ceas. Ati putea spune nimic mai plictisitor, dar pentru noi copii de 5-6 ani era o adevarata aventura, mai ales ca nu dormeam ca ceilalti colegi ai nostri. Intr-un final aventura noastra avea sa ia sfarsit, nu ca ne-ar fi cautat cineva, doar pentru ca am intrat in cladire sa mergem la baie si am dat nas in nas cu una din educatoare care ne-a trecut rapid la somn. Si se pare ca atunci in acea dupaamiaza chiar am adormit...

Una din putinele amintiri placute legate de gradinita...celelalte fiind , pe scurt, o zi ploioasa in care nu am vrut nicicum sa plec fara painea cu marmelada,urmand sa o savurez in carca lu tata plouand pe ea.. si inca una.. biletelul pe care scria 'imi place de tine' sau ceva de genu primit de la un coleg pe care la randu-mi il placeam neavand sa recunosc asta, si urmand o tachinare inocenta si copilaroasa intre noi.

That't it! Have fun! Life is only one.. Luv u!

7 comentarii:

G. spunea...

Hmmm...gradinita...imi amintesc ca eram nazdravana si ii bateam pe baieti :))...iar cu somnul...niciodata nu cred ca am dormit...stateam acolo in pat si numaram punctele pe pereti...sa inchid eu vreun ochii?! in niciun caz :))
Ma mai intalnesc din cand in cand cu doamnele educatoare,acum imi zambesc...dar atunci cred ca le mancam zilele...mai ales cand era ora mesei :D
Nu eram rea...eram doar copil ;))

Zaza spunea...

Sngura amintire de la gradi e ca aveam o buba la buza de sus si am cazut,mi s-a rupt buba si am ramas cu doua liniute drept cicatrice...memories memories...ahhh:))

Zaza's sis spunea...

Si de asta luna o duc si pe fiemea la gradi, sa vezi atunci urlete si plansete...

madgthefirst spunea...

....gradinita , noi ii ziceam "camin" :)) eu am fost genul de copil : acasa inger , la gradi/camin/scoala drac >:) .
O faza ca a ta la gradinita/camin, poate chiar mai tare , defapt u chiar ai fost copil mic pe langa mine doar ca ai stat afara si cand v-a prins v-a bagat la somn;)) ;
1.La mine , intr o pauza toata lumea a iesit afara iar eu cu inca 2 "preteni" ne-am ascuns in debaraua unde se tineau celebrele patuturi in forma de X ; pana la ora 16dupa amiaza s-a facut ancheta , le vedeam pe educatoare cum ii "interogau" cu linia pe saracii colegi ca nu vroiau sa spuna unde suntem , macar de ar fi stiut :)) . Toata povestea s-a terminat cu happy ending , ne-au descoperit pt ca radeam ca idiotii cum luau ceilalti bataie dar happy ending-ul nu a fost pt noi ci pt femeile de serviciu care bateau la noi ca la covoare :))
2.O alta amintire frumoasa :X , cand ieseam afara la recreatie intotdeauna ne "recream" cu grupa mai mare , cum ne intalneam in curtea larga , ne salutam cu vreun batz pe cocoasa sau piatra in cap sau picioare in gura etc :)) .
3.Inca o amintire frumoasa : De Craciun scumpa noastra femeie de serviciu ( Jana ) care ne iubea foarte mult cu matura pe spinare :)) s-a deghizat in Mos Craciun da' a uitat sa-si schimbe ghetele ei murdare si asa am recunoscut-o si am dat-o de gol in seara de serbare , unde erau toate grupele de copii : de la cresha pana la grupa mare ; cata lume dezamagita :( , dar cel mai dezamagit am fost eu :( , ca Mosul nu mai exista :( si ca " Jana se transformase " :)) cum zice Margineanu .
App de educatoare , cand trec pe langa ele in loc sa le evit eu de rusine , ma evita ele pe mine :( , ce le-am facut ?
" eram doar copil " >:)
Gata nu mai zic nimic , mai las si pe altii sa povesteasca , stau pana maine daca ma apuc sa trancan aici :))

madgthefirst spunea...

frate cat e de citit :)) se incumeta careva ? :))

Zaza's sis spunea...

da ma..super..noi am incercat sa ne ascundem si in baie.. dar tot ne-au gasit..

madgthefirst spunea...

n-am avut fantezii din astea :D