BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 14 iulie 2009

Eu?!Mare?

Pe timpul in care eu eram inca la liceu si totul era frumos,soarele stralucea,iarba era verde(si uscata),copii nu cereau de mancare...era o reclama(ok.chestia asta se intampla acum 3 luni deci sigur stiti cu totii reclama:)) ).O reclama la coca cola.Trebuie sa recunosc ca beau cola(da,beau insecticid cu eticheta) mai ales pentru doua reclame.
Prima mi-a marcat copilaria caci erau sute de camioane cu Mos Craciun care luminau totul si se auzea pe fundal"sarbatorile vin sarbatorile vin"...si la sfarsit mosu'(cati bani o fii luat pt reclama?)imi face cu ochiu si bea cola...pai daca mosu' bea...atunci cola pentru toata lumea.
A doua reclama este cu un tip intr-un tren care aude la telefon sunetul savurarii unui pahar de insecticid cu gheata...trebuie sa recunosc ca ma face sa ma duc sa cumpar cola de fiecare data(ce bine ca nu o mai difuzeaza)...dar acum sa trecem la subiect caci nu despre ele era vorba.

Reclama asta cu doua limbi care vor sa bea o cola zero si ochiu ala narcisist(seamana cu cineva pe care "o" cunosc)nu e nici apetisanta,nici prea convingatoare,dar al naibi de amuzanta...de atunci 12C o tine cu una si buna:"noua nici nu ne place de tine.si stii de ce ?-de ce?-pentru ca esti un maareee mincinos!!!-ihhhh!eu?!maaaree?."



Poate ca intr-o zii o sa ne intoxicam de atata coca cola(sau poate nu),dar atata timp cat ei se ocupa intr-o mica-mare masura de entertaimentul nostru nu o sa refuz nici o data o cola cu gheata si lamaie...si bineinteles o reclama buna.
Ce stu-pid!:))
NU.nu o sa mor pentru ca beau coca cola ci pentru ca respir aerul intoxicat cu fumul vostru de tigara.Chiar asa cum zice sefu!

Apropo...pentru consiliere anti fumat call me!:))

9 comentarii:

Maio spunea...

Reclama cu "vin sarbatorile" mi-o amintesc si stiu ca imi placea foarte mult, imaginile erau de basm si in perioada aia, beam Cola.
Mama mea a avut minte suficienta si nu mi-a mai cumparat, ne-am obisnuit cu apa si punct. Fara alte sucuri, fie ele "naturale, fara conservati".
Reclama cu cele doua limbi mi se pare dezgustatoare, schimb imediat canalul, nu imi place sa o vad, nu se compara cu cea din copilarie.
E dovada ca acum punem pret pe altceva decat pe imagini frumoase de poveste, nu ne mai trebuie Mos Craciun, avem glume proaste.
Binee, eu chiar nu suport reclama.

Daniela, si Cola dauneaza grav sanatatii, e tot un viciu.
Deci, te lasi de Cola?

Zaza spunea...

eu ?!
categoric!

Zaza's sis spunea...

Zaza sa se lase de Cola :)))))
Asta e mai dependenta de Cola mai rau decat orice fumator de tigara lui..

Zaza spunea...

vezi ca scrii aici prostii de te crede lumea...

Zaza's sis spunea...

ti-e frica ha?

Zaza spunea...

mie nu mi-e frica...de nimic.dar te vad aici ca bati campii :))

G. spunea...

Nu sunt o dependenta de Coca-Cola...dar...nimic nu se compara cu o cola cu gheata si lamaie cand simti ca te topesti la soare :X
Toate reclamele de la Coca Cola au fost bestiale,dar aia cu Mos Craciun e Number1 ;)
Eu am restrictie la cola si ciocolata :)) poate de aia o beau mereu cu pofta (stiti cum e la copii:"nu face aia!" si ei exact aia fac :D )

G. spunea...

Cearta in familie aici :))
Sis impuneti punctul de vedere,pai cum?:)) zaza asta mica e cam obraznica :))
Dar nu e dependenta de Cola iti zic eu,ii place frutti fresh roz de grefe :))

TZTZA spunea...

o cola cu gheatza va rog...si paharu sa aiba 5 litri daka se poate...