BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 10 iulie 2009

Carti..nu internet


Sa mai citim si carti...spre exemplu Adam si Eva de Liviu Rebreanu
O carte care cuprinde si un pic de psihologie, filozofie, multa diversitate, multe locatii si personalitati diverse. Si totusi diversitatea-i unita de aceeasi vesnica preocupare omeneasca, de a se implini prin iubire.
Cartea-mi preferata ce as reciti-o oricand fara a ma plictisi.
"Ii rasari in suflet o bucurie atat de fierbinte ca intr-insa parca se topira indata toate durerile.O clipa"
"Inima i se umplu deodata de o fericire dureros de mare. Numai o clipire tinu, dar clipirea parca rascumpara din belsug suferintele tuturor vietilor."Fericirea adevarata e totdeauna o clipa....Mai multa n-ar putea indura firea omului care, deseori, intr-o viata de multi ani, nu are norocul sa intalneasca nici clipa aceasta, nici macar sa se apropie de ea"(Adam si Eva,Liviu Rebreanu)

8 comentarii:

TZTZA spunea...

bla bla blaaaaaaa.....de ce sa citesti carti cand poti sa iti iei xbox 360 si sa kick assssssss

madgthefirst spunea...

sa ti se arda ;))

G. spunea...

Stii ca eu nu le am cu cititul...dar cartea asta pare interesanta...poate o citesc si eu intr-o zi din viata mea :))

Zaza's sis spunea...

yep..sa ti se arda :D
si G : pune mana si citeste ;))

Andrei spunea...

Cartile e plictisitoare; cititu` cartilor m-adoarme.

Zaza's sis spunea...

@Andrei las ca te vad eu cand o sa ai insomnii cum o sa ma suni sa ma intrebi: Zi repede o carte buna de nani! ;))

G. spunea...

Da Cristina...cred ca o sa ma apuce dragul de citit...cand o sa inceapa mate sa imi iasa pe ochii :)) :))

G. spunea...

Sa imi faci o lista de carti faine ;)) ca deja am inceput sa ma plictisesc...ca lumea asta umbla pe la Tm... :P