BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 10 iulie 2009

Tu ce vrei sa te faci cand o sa cresti mare ?!

Eu vreau sa ma fac doctorita.
Eu vreau sa ma fac avocat.

Eu vreau sa ma fac actrita.

Eu vreau sa ma fac printesa.
Eu vreau sa ma fac fotbalist.
Eu vreau sa ma fac sofer de formula1.

Tu ce vrei sa te faci cand o sa cresti mare ?

Problema este cand vem stii daca am crescut mari...sau destul de mari incat sa hotaram ce e bine pentru noi sau ce vrem sa facem cu viata noastra?De ce sa avem voie sa alegem pentru noi cand acum 10-15-20 de ani era atat de simplu sa hotarasca ceilalti...De ce sa am eu puterea de a face o greseala,daca eu nu vreau sa invat din greseli?De unde stiu eu,ca ce aleg acum voi alege si peste cativa ani?

Cand aveam 5 ani prietenii parintilor nostrii ne intrebau..."dar tu ce vrei sa te faci cand vei fii mare?",ne strangeau de obraji si ne pupau,lasandu-ne urme de ruj pe frunte...si noi raspundeam mandrii:doctorita/cantareata/actrita/presedinte/bla bla.
Acum s-au cam schimbat lucrurile...defapt urmele de ruj au ramas,dar raspunsul nostru este de cele mai multe ori "nu sunt prea sigur/a".Apoi privirea aia uimita+mila+groaza te fixeaza...de parca ei au stiut la varsta noastra.

Din fericire eu nu am crescut inca mare(la figurat,ca la propriu am 1.76:)) )deci alegerile pe care le fac nu sunt si poate nu vor fii tot timpul cele mai corecte.
Inca sunt fascinata de desene,mananc dulciuri in loc de mancare,uit sa ma sterg la gura,am aparat dentar si nu-mi place sa ascult.


After all we never grow up...we just get bigger.




9 comentarii:

TZTZA spunea...

cand o sa fii mare o sa zici:ba parca as fi vrut sa fac altceva in viatza...dar cum se zice nu e mereu asa cum ai vrea sa fie...asa ca bucura-te de ce ai si de moment...eu nici nu visam cand eram mic sa ma fac ce sunt acum...poate nici nu am vrut sa ma fac...dar asta e situatiunea...loc de javra pentru javre e pastrat...toata lumea are un loc ...

G. spunea...

De acord...cel mai greu e sa iei hotarari...sa faci alegeri...si se poate sa nu faci de fiecare data cum e mai bine...dar mai bine sa gresim noi,decat sa le reprosam altora ca nu ne este bine din cauza lor...
Ce imi place subiectul asta...ca mai am cateva zile si ma duc sa pun dosarul si tot nu sunt sigura "ce o sa ma fac cand cresc mare" :))
Daca stau bine si imi amintesc...faceam pe profesoara cand eram mica...saracu varumiu cate note de 3 nu a primit de la mine...cred ca imi mai doream sa fiu fotomodel :)) sau nu mai stiu...doctor veterinar...
Dar timpul trece,lucrurile se schimba...si totusi...cum facem alegerea cea buna??? :D

Maio spunea...

Cand am citit gandurile tale, m-am identficat perfect cu ele, exact asta simt si eu si mi se pare ca cei adulti din jurul meu nu ma inteleg.Aproape zi de zi ma gandeam la ce facultate sa ma duc, incepusem sa am cosmaruri, ma trezeam si ca culcam cu acealasi ganduri si deja nu mai puteam. Am luat singura hotarare pe care o puteam lua: am ales facultatea, grea si daca nu fac fata , nu imi leg o piatra de gat, incerc altceva. Insa o sa ma chinui sa nu ajung la asta, sa trec si sa descopar lucruri care imi plac.
Daca nu, stiu sa matur, sper ca reusesc sa ma angajez.

Zaza's sis spunea...

Vai, VAI..
Si cand ii ziceam Zazei asteia, acum vreo 3 ani.."fat-o pune mana si cauta si intereseaza-te ce vrei sa faci cand vei termina liceul..ca timpu-ti trece repede..si te trezesti ca nu stii ca vrei sa faci"
Imi zicea "bai ma lasi, am timp..MAI SUNT 3 ANI PANA ATUNCI"
Ete na.. :D

Andrei spunea...

Eu vreau sa ma fac pensionar cand o sa fiu mare 8->

Zaza's sis spunea...

@Andrei crede-ma nu apuci..
O sa iei gripa de la mine :)))

alex spunea...

Cn stie c vrea sa s faca?eu unul nu stiu...da vreau sa fiu politist(penibil).Asa k cel mai bn cred k e sa ai o meserie banoasa...eu asa zic,bn...sa-ti si placa(asa ar fi ideal).Nush c sa zic...practicati voi o meserie care sa va placa, iar eu una care sa-mi aduk multi bani:))=))

G. spunea...

”hai lasa prostile :))”

Giorgiana spunea...

Cand o sa fiu mare o sa vreau sa ma fac mica.....O sa tanjesc la copilarie...