BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 14 iulie 2009

De ce unii isi dorm viata?


Azi imi e foarte somn, foarte probabil de la paracetamol si as dormi, da asa gen vreo 3 zile si 3 nopti.
Asta in conditiile in care eu incerc sa dorm minimul posibil(adica asta presupunand vreo 7 ore pe noapte, da stiu e cam mult) ,si as dormi vreo maxim 3 ore daca as rezista. Numai ca dupa o noapte cu 3 ore dormite, sunt de-a dreptul mahmura. O avea si somnul asta rolul lui, dar chiar sa dormi asa fara limita, cand sunt atatea de facut..
Da , si ce daca imi e somn seara dupa ce abia o culc la un 10.30 pe a mea copila, sa merg sa dorm?
Si cand mai fac chestii de-mi plac gen: cand as mai canta(invata) la pian, cand mi-as mai agasa sora cu prezenta mea in camera ei, cand as mai citi cartile ce-mi plac, cand as iesi la o naghirlea cu pretenii lu' sister de liceu, cand as iesi la BloodyMary cu my friend forever(despre asta cred ca trebuie sa fac un post separat), cand mi-as insirui gandurile si feeling-urile pe hartie,word,blog si in final cand as mai viziona emisiunea mea preferata de pe DiscoveryTravelandLiving si anume MiamiInk, bine asta in cazul in care chiar sunt prea rupta sa ma mai misc si atunci aleg sa zac in fata televizorului...
Asa ca pofta de viata! vorba cuiva :D

De-a lungul unei vieti, o persoana isi petrece 6 ani visand.


In 1964, Randy Gardner, in varsta de 16 ani, a reusit sa stea treaz timp de 264 de ore si 12 minute (un record mondial) dupa care a dormit timp de 15 ore.

Un studiu efectuat pe o durata de 6 ani la care au participat 1 milion de adulti a demonstrat ca rata decesului este mai ridicata la cei care dorm 6-7 ore comparativ cu cei care dorm 8.

In primul sau an de viata, un nou nascut fura din perioada de somn a parintilor intre 400 si 750 de ore de somn.

Peste 100000 de accidente care au loc in Statele Unite ale Americii in fiecare an sunt cauzate de soferii care atipesc la volan.

Conform anumitor cercetari, organismul unei femei are nevoie o ora in plus de somn fata de cel al unui barbat.

so?

11 comentarii:

TZTZA spunea...

ok...urmare...culkte...bagati ceva in urechi sa nu o auzi pe andreea cand zbiara vreau la tat ma doare uite aici si hai sa mergem colo....pe bune...fugi d akasa.

Zaza spunea...

hey...eu trebuie sa fug.ea sa ramana:))

G. spunea...

In ultimii 2 ani nu cred ca am mai dormit si eu ca omu' :))mereu am discutii cu mami pe tema asta ca ea se chinuie saraca sa ma treaca de la 11 la culcare...Nu stiu,eu cred k vreau sa fac prea multe si nu imi ajunge timpul...si din cauza asta...mai tai din orele de somn...o venii si vremea lui :)) desi nu cred,niciodata nu mi-a placut prea mult sa dorm,nici cand eram mica nu dormeam...in toata gradinita copii dormeau...numai eu ma jucam :))
Dc sa dormi cand sunt atatea chestii interesante de facut...mai bn stai pe net pana la 5 dimineata la povesti,sau vi la 4 de la chef :)) (sau la 12 a2a zi,nu Zaza? )
Recunosc ca uneori simt ca ma ajunge oboseala...vacanta asta o sa mai iau o pauza,sper :D asa zic de vara trecuta :))

Maio spunea...

Poate ca asta e un fel de secret al vietii, cine reuseste sa fie odihnit, dar sa ii ajunga ziua , sa fie implinit, relativ fericit , a gasit echilibrul in viata.
Cu cat inaintezi in varsta, cu cat dormi mai putin si e foarte rau sa nu dormi noaptea, dar momentan, suntem tineri, avem multe de aflat si experimentat, asa ca te asteptam la suc, Zaza's sis.
Sper ca acum te-ai insanatosit complet.

Zaza's sis spunea...

da in sfarsit am reusit sa smulg o invitatie la suc :D
VIN, VIN!

Zaza spunea...

ha ha...sa o crezi tu!:))

Andrei spunea...

@zaza's sis: Se scrie narghilea, nu "naghirlea".

Zaza spunea...

Ba pana acum andrei e personajul meu preferat=))

G. spunea...

Cristina sa vi de fiecare data,ca mie imi place sa vi :*

Zaza's sis spunea...

Ai auzit @Zaza, ai auzit?
Prietenele tale ma vor... ;))

Zaza spunea...

Nu te amagii singura:))