BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 13 iulie 2009

Te lasi azi de fumat?!

Majoritatea prietenilor mei fumeaza...eu,ca orice om am incercat,o data,de doua ori,de trei ori,nimic palpitant.Toti imi spun ca se pot lasa cand vor.Atunci de ce continua sa fumeze?

Cred ca teribilismul asta(ca altcumva nu am cu sa-i zic)apare pe undeva prin adolescenta cand incercam tot felul de lucruri noi,care mai de care mai ciudate...si din pacate ajungem sa ne impartim in doua categorii:cei puternici( adica eu:)) )care stiu ca tigarile nu vor aduce niciodata ceva bun mintii si mai ales trupului nostru...si cei mai putin puternici,care,poate,devin dependenti fara a-si da seama si intra intr-o stare de negare...

Acum cateva zile un prieten imi povestea ca a facut un calcul si a realizat ca 4 persoane dau pe luna 12 mil doar pe tigari.Asta la facut sa se gandeasca de doua ori cand cumpara un pachet de tigari si ca ar putea lua un credit pentru un apartament cu banii aia.
In lume sunt aprox. 1.1miliarde de fumatori,din care anual mor 4 milioane,6 pe minut+un fumator pasiv...(7 oameni pe minut!)
Wtf?!sa mor eu din cauza ta ?Ati face bine sa va lasati toti de fumat,mai ales ca toti sunteti constienti de urmarile pe care le au tigarile in viata voastra.(inclusiv my sister!)
As putea scrie aici un numar din ala la care sa suni sa iti povesteasca prostii cum ca tu nu vrei sa fumezi,dar totusi o faci si nu e bine...dar nu am sa o fac pentru ca puteti cauta si singuri pe guugal.In schimb va pot da numarul meu de telefon...nu,nu va garantez ca o sa va ajut prea tare,dar macar o sa va amuzati cand o sa ma sunati la 03:00 si eu voi scoate pasarele pe gura.

10 comentarii:

Zaza's sis spunea...

Bai ziceai ceva de mine pe aici?
Cumva? ha?
Oricum e bine de stiut ca te pot suna la 3 :D

alex spunea...

Cine fumeaza e...praf!!!Va inteleg sa nu puteti sa stai fara alte lucruri cum ar fi: cartile,un film bun,o plimbare in parc,sa mergeti la teatru...etcspun si eu numai prostii:)).Plus k un pachet d tigari e in jur d 10 ron(si daca nu e atat si e mai putin sper k in cel mai scurt timp sa depaseasca 10 ron).Uite eu am o idee...adik daca vreti sa va lasati d fumat dati-mi mie banii p care i-ati da p tigari si considerati k ati fumat d banii aia...c ziceti?istet nu?...daca zice vreunu k nu am luat 9,8 la bac(fara sa copiez).Asa k lasati prostiile(tigarile)k o sa ajungeti...

Zaza spunea...

vedeti cine stie...alex no offence eu ti-am dat idee 50%imi revin mie :))

TZTZA spunea...

ce sa sunati voi la 3 ma ??/voi vreti sa nu mai dormiti pana dimineata???va sun eu daka sunteti asa disponibile...cat despre fumat...fuamti farte va dau eu foc...asa ...poate maine o sa fie un loc de parcare in plus...si aerul mai curat...cine vrea tigari poate sa ma contacteze..va REZOLV eu...

G. spunea...

N-o sunati pe zaza la 3 ca face urat :))
Cat despre tigari...dak stai bine sa te gandesti,dai multi bani aiurea pe o gramada de chestii...mai conteaza niste tigari acolo :))
eu zic ca dak e sa mori,mori oricum...nush...fumatul are si el farmecul lui,knd eram mai mica eram fascinata de felul in care suflii fumul ala:)) am incercat de cateva ori,dar nu vreau sa ma apuc niciodata de fumat,pt k desi toti zic ca e usor sa te lasi...sunt putini care reusesc si dc sa ma complic ...a si ink un lucru...e viciu si te pedepseste preotul la biserica cand mergi la spovedit :))

Zaza's sis spunea...

wtf..e vreo conspiratie impotriva fumatorilor pe aici si nu stiu eu?
un fumator..va rog..cineva..can you hear me? hellooo..

Maio spunea...

Nu ma simt puternica fiindca rezist tentatiei mareee de a fuma pentru ca oricum fumez pasiv la greu. Iarna, cand stau la terasa, ma "afum" la greu si sincer nu vreau sa renunt la suc pentru ca ma duc acasa mirosind a tuntun, pentru ca ma inec partial cand stau in fum si poate ca pentru ca am plamanii negrii-nu imi place, dar singura nu pot sa traiesc si stiu ca e greu sa te lasi de fumat, de asta nu ma apuc.
Matusa mea s-a lasat 3 ani, o alta matusa 7 ani si s-au apucat din nou. Nu imi venea sa cred, dar nu am ce sa le fac.
Sunt curioasa..blogul asta o sa ramana in timp, peste un an toti cei care nu fumeaza vor mai fi nefumatori?

Maio spunea...

*tutun

Zaza spunea...

Asa ar trebuii...

Giorgiana spunea...

A venit un fumator in ajutor.....e usor de spus...totul pleaca din curiozitate....nu sunt dependenta pt ca eu fumez cand imi aduc aminte nu cand simt nevoia.Fumez din plictiseala.Si la urma urmei de ce sa ma las?As deveni un fumator pasiv...mai bine sa mor din cauza mea decat din cauza altuia.