BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 2 august 2009

Film review

Printre chestiile neinteresante pe care le-am facut in "civilizatie",am incercat sa fac si ceva care sa merite asa ca am fost si la film...si mi-am improspatat amintiriile legate de un cinematograf.Si asta pentru ca ultima oara cand am fost,era undeva prin 2008,la"Sex&the City".
Siii...dupa cum va spuneam intr-un post anterior primul pe lista a fost "Ice age 3",la care am incercat varianta 3D(pentru prima oara:)) ) si care nu m-a dezamagit.A fost exact asa cum ma asteptam,chiar un pic mai mult,cu toate ca niciodata urmatoarele parti dupa prima se zice ca nu sunt asa de reusite.Nu vreau sa va dau detalii pentru ca sper sa va uitati la el,acasa,la birou,la un prieten,la cinema-daca orasul va permite-nu ca la noi in provincie.

Un alt film la care am fost practic tarata,a fost "Transformers 2" si recunosc ca am fost pripita in ceea ce-l priveste.
Chiar in primele 10 minute stateam sa ma gandesc de ce m-am lasat convinsa sa vin la un film cu si despre roboti.Apoi insa lucrurile au luat o intorsatura dramatica si m-a captat asa de tare ca nu vroiam sa merg la baie(si credetima ca era fooarte urgent).
Oricum,mi-a placut mult de tot si-l recomand si fetelor carora nu le plac filmele cu roboti,masini,batai etc...Eu personal am vazut si prima parte si nu se compara.

Transformers 2 Trailer HD

4 comentarii:

Zaza's sis spunea...

si cu cine ai fost la "Sex and the City" iubita?

G. spunea...

sunt in urma cu atatea filme ...
ar fi super sa mai fie cinema si la noi in oras...off ...:D

Zaza spunea...

da...cred ca o sa-mi fac cinematograf:))ar fii o afacere..cum cu cine am fost la "SATC"?cu nimeni:))

madgthefirst spunea...

de as putea sa ma uit la filme nonstop ... m-as uita :))