BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 11 august 2009

Fara..


De ce atunci cand nu primesti atentie din directia de unde vrei tu sa primesti.. nu te multumeste atentia pe care o primesti din partea persoanelor apropiate tie?
Atunci cand persoana pe care o vrei tu la un moment dat aproape, nu este aproape sau nu vrea sa iti fie aproape, nu te mai consoleaza nimic.
De ce in momentul acela nu ma poate consola spre exemplu atentia prietenilor, o gluma buna cu colegii, o cafea intr-o duminica cu sora, un telefon de la o prietena..
Si in general de ce nu m-as putea multumi cu dragostea celor din jurul meu si carora le pasa de mine.
Good dammit woman, te iubeste lumea tu ii iubesti pe ei, unu in plus unu in minus..
Iubeste, zambeste, traieste..

8 comentarii:

G. spunea...

Pt ca se poate invarti toata lumea in jurul tau si daca nu e el...nu vezi pe nimeni...poti sa primesti toata dragostea din lume,nu are prea mare efect...pt ca doar dragostea lui iti aprinde inima...
E greu sa gandesti unu in plus,unu in minus...cand acel "unu" e atat de special ;)
Iubesti,zambesti,traiesti...dar doar el ii da cu adevarat sens vietii tale :X

Maio spunea...

Hmm, zaza's sis, tu vroiai un raspuns, sau il stii si ne pui pe noi la incercare?
Ar fi bine daca as stii de ce se intampla asta si de ce sunt atat de nerecunoscatoare.
Pierzandu-mi acum 7 ani bunica la care tineam/tin foarte mult, m-am gandit ca trebuie sa pretuiesc mai multe ceea ce am in jurul meu si incerc sa traiesc, zambesc si sa iubesc.
Superba postare oricum.
M-a dat peste cap un pic

Zaza's sis spunea...

good point @G, @Ioana stiu raspunsul pentru ca suntem innascuti egoisti..
unii se autoeduca pe parcurs..si devin altruisti..altii nu

madgthefirst spunea...

Trebuie sa si ai grija de acel "unu/el/ea" , sa stii sa pretuiesti acea sau acele persoane , sa stii sa le ti langa tine . Toti avem impresia ca toate lucrurile ni se cuvin doar noua , suntem atat de egoisti incat indepartam pers iubita de langa noi , uitam de unde am plecat , ce am fost si uitam persoanele(prietenii) pe care le am lasat in urma si care mai mult ca sigur ne au fost aproape la greu .

Zaza spunea...

alex m-a atins comentariul tau pana la lacrimi ;))vad ca sora-mea scoate sentimente din cititori:))e buna,e buna...

madgthefirst spunea...

:"> ...sper . (este intr adevar buna) :P

Zaza's sis spunea...

hehee..clar ca sunt buna ;)) (da? alex sunt buna?)

madgthefirst spunea...

dap :P