BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 5 august 2009

Atasament


Sa vorbim despre prietenie...si iubirea pentru prieteni.
Si daca ne aducem aminte de "Cast away" movie si renumitul prieten al lui Tom Hanks, Wilson... putem spune ca socializarea e esentiala in supravietuire.
The greatest friend ever...the greatest listener... Wilson asta..
Numai ca simtim nevoia cateodata sa ni se si raspunda la impartasirea gandurilor

Si in decursul vietii ne facem prieteni, incepand de la gradinita, scoala, liceu, facultate, servici...
Multi prieteni de-a lungul timpului, putini care iti si raman prieteni adevarati.
Multi spun ca cei mai buni prieteni ti faci in facultate, eu as spune in timpul liceului..
Si desi de atunci a trecut ceva si mi-am facut prieteni in continuare, chiar si recent la noul serviciu, unii dintre prietenii vechi ii simt in continuare foarte aproape de mine desi nu si fizic pentru ca toti acei, sunt acum in Timisoara de unde am plecat acum vreo juma de an. Si acei prieteni cu care nici macar nu esti nevoit sa pastrezi legatura permanent pentru ca stii ca relatiile nu se vor raci chiar daca nu ii vei mai vedea un an 2, 3 ,10.

Si vorbesc de acel prieten pe care nu l-ai vazut poate de vreo multi ani, si atunci cand il intalnesti il descoperi schimbat, evoluat, poate mai gras poate mai slab, poate cu un rid de expresie in plus, poate tuns sau cu parul lung, cu alte preocupari decat cele pe care le avea ultima oara cand l-ai intalnit, poate casatorit, poate cu copii.. si cu toate astea este el, acelasi..
Si incepi o discutie de parca ieri l-ai fi vazut ultima oara, si ar fi fost in viata ta in permanent, si ii poti vorbi la fel, si nici cuvintele n-ar trebui sa fie prea multe pentru a te intelege..
Si atunci iti dai seama si daca nu l-ai vedea vreo 20 de ani tot nu ar fi de ajuns pentru a va instraina, si ti-ai dori la fel de mult prezenta lui, si acel pahar de vorba in prezenta lui va fi la fel de savuros si apetisant, si poate chiar mai mult ca doar evoluam, si vei simti aceeasi dezinvoltura si relaxare din prima clipa de cand ai stiut ca iti este prieten.

In mod aleatoriu mi-e dor: de draguta mea prietena cu care mi-e dor sa merg la o plescavita, de scumpa si apropiata mea prietena alaturi de care petreceam cele mai savuroase dimineti sau.. dupaamiezi la cafea, de iubitul meu prieten cu care as mai merge cu cortul oricand si as bea licorile alea preparate de el, de sincera si frumoasa mea prietena cu care as merge la un falafel cu pasta de humus si o salata arabeasca cu mult patrunjel, de dragul meu domn cu care as canta la pian pana am face febra musculara la degete..
Bineinteles nu in ultimul rand mi-e pofta de o vineri dupaamiaza la coktail nonalcoolic cu ai mei prieteni colegi.
Si stiu ca as putea face toate acestea oricand indiferent de trecerea timpului.. pacat ca timpul este din ce in ce mai scurt, si distanta din ce in ce mai greu de strabatut ( nu de alta dar drumul dintre Severin si Timisoara e plin de gropi si semafoare :D)

In ordine dezordonata va strang in ale mele brate pe toti ai mei forever friends.

3 comentarii:

Maio spunea...

Prietenie-ce cuvant frumos si linisitor, uneori imi trezeste si amintiri dulci amarui, dar eu postare ta m-a incurajat.
Inseamna ca desi eu o sa fiu in Bucuresti, majoritatea prietenilor in Timisoara, o sa patrez legatura cu ei si..
si o sa fie bineeeeeeee.
De cate ori o sa ma intristez la gandul ca poate nu o sa mai fie la fel, o sa imi amintesc/recitesc postarea ta.

Zaza's sis spunea...

@Ioana in genere acei prieteni de care vorbeam sunt extrem de rari si foarte putini, sa nu te astepti sa ramai prietena cu toti cei care acum iti sunt si tii la ei..

G. spunea...

Hmmm :X imi place postarea asta...si sper peste ani sa raman cu aceleasi sentimente fata de prietenii mei si bineinteles...si ei la fel
Am fost norocoasa sa am o gasca super in liceu...si sper sa nu se dastrame.
Sunt de acord ca in viata prietenii adevarati sunt putini,de aceea trebuie sa ii pastram cu grija langa noi si sa ii pretuim pt ca merita,pt ca prezenta lor iti mangaie inima atunci cand nimic altcva nu ar reusi sa faca asta...nimic nu se compara cu o dupamiaza petrecuta cu prietenii,sau cu cel mai tare chef cand ati dansat pana nu va mai simteati picioarele...orele petrecute la telefon,sau puterea pe care o au sa te linisteasca doar cu o vorba dulce!
Si pt ca nimic nu este perfect...mai vin si furtuni...dar toate trec,ramane doar ce e important cu adevarat...acel sentiment...prietenia!
Prietenia inseamna defapt...sa stii ca nu esti singur,indiferent ca gresesti sau faci bine...sa stii ca e cineva acolo care te incurajeaza sau iti da sfaturi,un prieten adevarat e ca un inger pazitor!
LUV ALL MY FRIENDS!(se stiu ei)