BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 30 august 2009

Da.

Da.
M-am intors de ceva timp,dar lenea e cucoana mare si eu am facut cunostinta tot timpul cu oricine.
In vacanta chiar mi-a placut.Nu ma asteptam sa-mi placa asa mult,nu pentru ca subestimam tara noastra,dar nu stiu ....
Am ajuns si in moldova pentru prima oara,am vizitat ce era de vizitat.Am vazut ce era de vazut.
Mi-a fost greu sa aleg cateva poze din 2000,dar am facut-o,asa ca enjoy:)
BTW.Incercati sa ignorati neprofesionalismul pozelor:D

21 comentarii:

Zaza's sis spunea...

hehe! nice, da o poza cu tine sa ne arati ca tu fusasi pe aci, nu altii, n-ai?

Zaza spunea...

ma gandesc ca am si eu destula credibilitate:))

G. spunea...

te-ai plimbat prin toate locurile astea frumoase...si vreau si euuuu :D

G. spunea...

Si totusi...cand incepi sa faci curat? :)) =))

Zaza spunea...

azi am facut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))am scos un sac mare de gunoaie!o sa creada lumea ca sunt o jegoasa:))defapt erau lucruri pe care nu le mai foloseam...am defectul asta de a pastra orice.:D

madgthefirst spunea...

Prestez servicii de menaj , 2-3 zile pe saptamana .In caz ca nu v ati apucat de curatenie . :))

Zaza's sis spunea...

@mad..bla bla cat ai tarifu?

Zaza spunea...

bah voi:))nu prestezi tu nimic alex=))

madgthefirst spunea...

Foooooaaaarte ieftin:>

Zaza's sis spunea...

uuuu..alex...am sa iti fac o propunere cat de curand ;))

madgthefirst spunea...

:-$ sa nu ne auda lumea :!!

Zaza's sis spunea...

hehe..da ma intradevar..apoi raman fara servicii..daca esti ieftin te contracteaza altii inaintea mea.. not good..

madgthefirst spunea...

nu sunt ieftin pt oricine >:P

Zaza's sis spunea...

hehe ;)

madgthefirst spunea...

deci sa inteleg k serviciile mele nu mai sunt cautate :( , criza asta...asa moare omu de foame :))

madgthefirst spunea...

se vede ca in weekend-uri nu se munceste :)) niciun raspuns nimic :(

Zaza spunea...

se munceste domnu' alex...dar mai grele cu mahmureala:))

madgthefirst spunea...

se munceste se munceste ... nimeni cre k nu a muncit cat am muncit eu in week asta :))

Zaza's sis spunea...

bah @Alex insinuezi ceva?(acasa mege netu mai greu :D)
soro, care mahmureala? ;))

Zaza spunea...

pai asta te intreb eu pe tine :))da alex te cred ...greu la cules de struguri,intradevar

madgthefirst spunea...

vroiam sa vad daca se simte careva ... ;))