BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 7 septembrie 2009

Astenie de toamna

Azi..septembrie..luni..am simtit pentru prima oara pe anu asta umezeala rece a toamnei, desi pomii sunt inca verzi, strugurii inca se coc, tomnaticele lu' mama din gradina nu au inflorit si nici macar scoala nu a inceput... Azi am dus-o pe fiemea la gradi prima zi, si poate pentru asta sau pur si simplu pentru frigul de afara, baltile de pe asfalt sau aerul umed am avut strangerea aia de inima cu care ma duceam la scoala in prima zi la mijlocul lunii septembrie. Oare de ce tot timpul in prima zi de scoala e un timp afara de nu ai scoate nici macar un deget din plapumica, si oare chiar o sa retraiesc asta senzatie in fiecare prima zi de gradi/scoala a lu' fiemea?

4 comentarii:

madgthefirst spunea...

Nu suport anotimpurile toamna si primavara x( . Tin minte ca in prima zi de scoala in clasa a V-a iar la fel ploaie , balti ,urat de tot , mai aveam 5 metri pana la poarta scolii si o singura baltoaca era in strada si in aia am calcat cu picioru drept ; m-am intors acasa si mi-am continuat somnu :))

Zaza's sis spunea...

;)) ma una peste alta cu tot cu astenii si ploi sunt anotimpurile mele preferate

Zaza's sis spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
madgthefirst spunea...

prima data in viata knd ma bucur ca ploua :))Doamne ajuta , nu mai culeg struguri maine:)) ce mi place anotimpu toamna :x :))) P.S: Pt Zaza's sis cat mai multa ploaie ( pana duminica ) ;))