BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 20 septembrie 2009

Apropiere

cum e sa te muti in alt oras? poate singurul sentiment ce te poate coplesi e acela ca iti lasi in urma toti oamenii alaturi de care erai obisnuit sa traiesti..prietenii, colegii, cunostintele, vecinii, chiar si administratorul ce iti batea la usa, pana si vanzatoarea de la magazinul de unde cumparai paine in fiecare zi, soferul de pa autobuzul cu care mergeai dimineata la scoala/servici, tanti de la chioscul de ziare, barmanul de la cafeneaua preferata..

Cand pleci iti dai seama toti acesti oameni iti lipsesc, si nimeni nu ar putea sa le ia locul, si iti face o mare placere sa ii revezi ori de cate ori te reintorci acolo.
Dar dorul de prieteni, indepartarea, gandul ca ii vei revedea din ce in ce mai rar..si senzatia ca nu vei mai avea alti prieteni ca ei..te fac sa devi melancolic..
Si am plecat.. prietenii mei au ramas acolo..toti, am revenit pe homeland unde nu mai aveam nici macar un prieten, exceptand pe a mea sora si al ei prieten,al meu var ce ne-au adoptat imediat si ne-au scos cu ei in oras :D
Nu mi-am propus sa imi fac alti prieteni, tin legatura cu vechii pe cat pot, nu vreau altii doar de dragu de a avea.

Cu toate astea in momentul cand m-am angajat am dobandit noi prieteni, chiar mai multi decat as fi crezut, si da ii simt aproape, cu unii dintre ei simt ca pot vorbi orice, si da e minunat sa ai langa tine zi de zi o persoana cu care poti rade,cu care poti glumi, care te intelege,cu care te poti sfatui, care are tupeu sa-ti dea peste nas daca aberezi fara frica ca te-ai supara.
Da..si gagica pentru care scriu asta imi devine o prietena din ce in ce mai apropiata, acida prin felul ei de a fi, asta fiind si o chestie pentru care mi-a cazut cu tronc, corecta de multe ori la extrem, cateodata chiar acra tinand cont de felul in care taie creaca de sub picioare omului cand nu se asteapta, pe de alta parte o prezenta ce emana permanent un aer pozitiv in orice situatie, cu un umor subtil, sec pe alocuri, extrem de sufletista(chiar de nu o sa recunoasca in veci), spirit liber,expansiva,emanand un optimism permanent..altfel o gagica cu mult sex-appeal,cu un par negru ce i se onduleaza pe umeri, ochii negrii fermecatori, si..sau.. sau mai bine nu..whatever..bluzele ii cad foarte bine pe ondulatiile corpului mai ales daca sunt decoltate..na ca am zis-o.
Gagico, you are my friend!!
Esti o scumpa si imi esti foarte draga!
Luv u all my friends...

10 comentarii:

madgthefirst spunea...

naspa e sa pleci in alt oras ... da mai naspa e sa pleci si sa stii ca nu ai unde sa stai :))

Zaza spunea...

lasa alex ca gasim noi :))de aia te plangi tu ...mergem la distractie

Zaza's sis spunea...

@Alex in timisoara mergi? ce te plangi? vorbeste cu zaza si asa se plange ca sta singura ;))

madgthefirst spunea...

o sa devin copilul Mall-ului :))

Zaza's sis spunea...

hehe..o sa fi frate cu soramea :))))))

Zaza spunea...

ha ha ha ha!ce funny esti tu :))NOT!

Maio spunea...

Mi-a prins bine sa citesc postu asta, zaza's sis si sper sa fie bine la facultate.
Am o intrebare totusi..pritenii care s-au dus in alt oras sau poate au ramas aici... au mai fost la fel?

madgthefirst spunea...

conteaza mult ce au sus in cutiuta si anturajul in care se invart...si majoritatea uita de unde pleaca... ;) cum pot sa uite comnuna noastra cu 3 nume: Dr Tr Severin? :))

Zaza's sis spunea...

mai prietenii adevarati raman la fel, oricat nu v-ati vedea..

Maio spunea...

Plec cu inima mai usoara datorita raspunsului tau, mersi frumos.
PS: *prietenii(de la primul post)