BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 13 septembrie 2009

Muhaha....

Am fost plecata la Tm sa iau cu asalt viitoarea mea locuinta si fosta locuinta a lui Zaza'sis...
O sa-i folosesc oalele,paharele,aspiratorul,canapeaua,patul conjugal si mai tot ce exista in incinta apartamentului.
Dar,acum se pare ca are nevoie de anumite lucruri de pe acolo de care vrea sa ma instraineze.
Se pare ca,pana in momentul de fata nu a avut nevoie de nimic.Acum,da.
Ete nah!Nu ii mai dau nimic :))decat de ce nu am nevoie:P

Si,pentru informatia voastra nu sunt asa bitch deobicei.
Voi ce mai faceti?Sunteti toti in astenie cu sor'mea?Eu nu!Dar sunt freaked out de prima zii de facultate:))Numai la asta ma gandesc...Dupa ce mi-am petrecut 3 ani in generala dorind sa fiu in in clasa a8-a si inca 3 prin liceu vrand sa fiu in ultimul an,acum am ajuns iar boboaca...bleax.
Si ca sa ma mai simt un pic mare,maine o sa merg in prima zii de scoala sa vad bobocii,sa-mi plang soarta si sa fac baza de cei care dau anu viitor bacu' doar la 3 materii:D me evil?never!

9 comentarii:

Zaza's sis spunea...

bah..(fata aia furioasa) toate ca toate dar scaunul ala e al meu.. intelegi ?..al meeeeeeuuuuuu...
damn..i feel sad.... :((

Zaza's sis spunea...

:)))))) freak out?? putin spus.. in fiecare zi ma intreaba ceva legat de inceperea facultatii.. soro? da in ce sa ma imbrac in prima zi? da tu mergeai cu autobuzul 40? dar de acolo mergeai pe jos pana la facultate? dar pot sa nu ma duc o zi intrega la scoala fara sa patesc nimic? dar 2 pot? da intretinerea unde o platesc?..samd
era sa uit..nu m-a intrebat cum ajunge la MALL.. stie deja..hehe
me? evil? no...

untip spunea...

ce mistou ...scapi de cicaleala parintilor... si ai apartu' tau. sti ce repede iti faci prieteni pe considerentele astea ...pacat de zugraveala c-o sa curga vinu pe ea :)


ps tare chestia

Zaza's sis spunea...

bah @un tip tu in ce echipa joci? X(

Zaza spunea...

in echipa mea logic..defapt echipa persoanelor cool=))si nu mai spune pe aici ca te intreb nush ce si nush cum ca imi strici reputatia...clar?app de scaun...ma mai gandesc:-?:))

madgthefirst spunea...

eheee ... uite asa , usor usor va vedem la stirile de la ora 17:00 This is the begining of the end!!! :))

Zaza's sis spunea...

noi? neah...ce-s alea stirile de la ora 5 n-am auzit de ele...

Zaza spunea...

alex shhh...lasa vrajeala si spune-mi ce se mai aude de mc'u ala :))

madgthefirst spunea...

" Enteresul si iar Enteresul " of of of of...