BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 23 septembrie 2009

Resurrection



De ce cand viata-mi pulseaza-n ramnificatii si ma deschid in culoare de verde crud ,si te strig cu veselia verdelui viguros,..nu ma cunosti? Respir tot mai putin, in raze mangaietoare incep sa ma preschimb in mii de culori, incepi sa ma observi, si sadic incepi sa imi iubesti tristetea, a mea splendoare din pragul mortii ai vrea sa o pictezi, incep sa sa desprind, coloana-mi rasarita din crengile originilor se rupe, cobor leganandu-ma si ma izbesc de a ta privire…. avem vizitator..tresar..te apropii cu o aratare mare si neagra in mana, deodata o lumina orbitoare imi fura din ultima pata de culoare, poate ma va atinge si in a lui palma ma va ridica..fosnet de frunze moarte..pasi molcomi strivind covor secat de viata..raman cu oasele strivite..tanjind..astept o raza calda si-o sabie de verde crud sa imi strapunga si ultima zvacnire…rasar..

1 comentarii:

untip spunea...

deci...asa... nu pricepe la mine limba aceasta...

...cred ca tre sa beau ceva poate inteleg mai bine...pare frumos...interesant...dar ma depaseste... ceva instructiuni de folosire/decriptare ...tre sa mai citesc o data poate e mai devine mai clar...pare cam ceva a la Bacovia ...

...