BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 8 septembrie 2009

Cascada Vaturatoarea

Acu vreo 2 saptamani fusei olecuta prin Muntii Cernei, la asa numita Cascada Vanturatoarea..
Traseu marcat, indicatorul spre traseu se afla pe marginea drumului undeva pe la km 12 pe soseaua ce duce spre Baia de Arama.

Asa ca plecaram din Herculane, am mers(cu masina) ceva de-a lungul Cernei, vreo 10 min, am gasit si indicatorul, am trecut podul de pe partea stanga a soselei, in fata se vad vreo 2 case, daca mergi la stanga dupa gardul uneia din case este o poteca nemarcata ce urca pe cursul raului ce formeaza mult mai sus si cascada. Poteca foarte misto de altfel, am urcat vreo juma de ora, ne-am impotmolit cand n-am mai sesizat nici o urma de carare, cursul raului devenise tot mai abrupt asa ca ne-am intors cu gandul sa revenim pe asta poteca mult mai echipati.
La intoarcere intr-un final am gasit si traseul marcat, asta fiind in partea dreapta a podului, ocolind una din case. Pe acolo destul de multe potecute, initial am cam bajbait, am mancat ceva nuci, ne batea gandul sa renuntam.. dar exploratoarea din mine cu al meu simt de orientare a descoperit primul pom marcat cu cruce rosie ce indica punctul zero al traseului...

Am urcat vreo 10 min destul de abrupt prin grohotis, pietris ce-o fi, cert e ca aluneca destul sa nu prinda nici talpa de Vibram..in fine, am ajuns intr-o poienita unde am gasit cu ceva noroc niste mere, coarne, mure, pentru alune am ajuns cam tarziu erau deja seci..damnitt..

ehh.. si dupa inca vreo ora juma de mers am ajuns si la faimoasa cascada, asta fiind pe la un 6 seara, adio curcubeu ce se vede cica in cascada vanturata in bataia soarelui, soare ce intrase de vreo juma de ora in munte, cascada putintel cam seaca..in rest breathless..o sa revin pe ast traseu dupa ceva ploi, sa vad si eu cascada in spendoarea ei......
love, peace & harmony vorba lu soramea :D


3 comentarii:

untip spunea...

Haidi wei ...

Sti ce e fain ca nu prea sunt ghyolbani care arunca gunoaie si sunt zone cu adevarat provocatoare la urcat.

PS
Rica nu putea sa zica Rau Ratusca Ramurica

Zaza's sis spunea...

da ma @un tip nu prea parea sa fi fost prea mult picior de om pe acolo, pe tot traseu' doar o singura doza de bere....progresam :D

TZTZA spunea...

nana nana da tu nu te vezi in poze...