BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 25 august 2009

" In linistea noptii, se aude cantecul Cernei"

Pentru ca zona Herculanelui inseamna mai mult decat vreo 3 stranduri cu apa termala prost amenajate(noroc cu privelistea), un centru extrem de aglomerat cu oameni ce isi termina tratamentele la hotel si ies la un mic in ritm de manea si un loc numit de cei din zona "La cadite" unde se scalda de cele mai multe ori vreo 20-30 de persoane intr-un fel de bazine improvizate de 2/2 .. o sa incerc sa va arat si cealalta fata a zonei in ast post si in altele ce vor urma..

Sunt sigura ca un procent mare din cei care viziteaza statiunea Herculane nu descopera decat partea de mai sus, si nu se incumeta sa o ia la pas pe traseele turistice ale zonei. asa ca..

Herculanele este situat pe Valea Cernei, vale ce desparte Carpatii Meridionali, lasand pe partea stanga a raului Cerna Muntii Cernei urmati de Muntii Godeanu iar pe partea dreapta Muntii Mehedintului si Muntii Godeanu. Eh si acesti munti sunt impanziti cu trasee turistice, putine cu marcaj multe fara..dar totusi va recomand traseele marcate mai ales pentru astia mai incepatori asa ca mine. Potecile nemarcate.. hmm sunt doar mai..atractive :D si mai lipsite de urme de civilizatie. Si ca sa nu ma lungesc acum(si de lene) ..poze :D

Prijeliste de pe un traseu relativ usurel!

Pe albia unui parau!

Deep in the wood!

Parteneru de drum pe aci pe undeva!

Inca la vale!

Si de pe un varfulet!

Ma.. cu alta ocazie va descriu si pe ce carari umblatam!(cu ceva poze mai multe)!
Enjoy!

12 comentarii:

Maio spunea...

Daniela, bine ai venit acasa!
Sunt si trasee marcate, dar nu le stiu multi.

Muntele m-a fascinat mereu si mi-a placut la nebunie, mergeam cand eram mai mica, faceam drumetii cu ai mei, am fost si in vreo doua pesteri, am stat si in ploaie, am vazut licurici...
Ma bucur ca ai fost si tu.
PS: In ce ai fost incaltata?

Zaza's sis spunea...

@Ioana sunt sis :D
Da sunt trasee marcate vreo 20 din ce am gasit eu prin carti,net.
Incaltata am fost in adidasi, pt asta am luat si o tranta, asa ca in foarte apropiatul viitor o sa imi iau ceva expre de trekking.

untip spunea...

mie imi place forte mult la munte ...
mai ales pastelul de gunoaie de la cote de peste 1000m :)...si usurinta cu care gasesti traseele...in 3 ore gasesti traseul si dupa aia esti prea obosit sa vrei sa il mai faci...in rest e super ... acu gasesti mere, alune, mure , daca ai noroc poate si niste bere intr-o doza aruncata :)...da merita frate decat sa pierzi vremea in fata tele-ului sau la banala terasa - oricum fara manele...
...gata

ps avem o tara fromosa foc da are un defect...e locuita...mda...

Zaza's sis spunea...

:)) @untip las ma ca data viitoare luam pungi cu noi si facem curatenie ce zici?

Zaza spunea...

si eu zic la fel;)saci de gunoi dupa voi si strangeti tot pt o natura mai frumoasa si mai curata:))o sa scriu si eu un post despre plimbarea mea dar sa-mi treaca lenea:D

Maio spunea...

Zaza sis, scuza-ma, era cam tarziu cand am scris. te intrebasem in ce erai incaltata ca am multe discutii cu tata care zice ca la munte tre sa mergi echipat, desi si noi mergem in adidasi daca e sa urcam pe munte.
Curat si eu, am saci de gunoi, ii aduc;).

Zaza's sis spunea...

S-a facut! :D

G. spunea...

Uite aici oameni care iubesc natura...poate va dau si eu o mana de ajutor ;))

madgthefirst spunea...

tot mai fain e la Balta :>:>

Zaza's sis spunea...

da ma G hai cu noi..
ma o fi fain la balta sa prinzi obleti :)) dar mai fain e in ea..

Zaza spunea...

eu vreau sa mananc raci de la balta :D

madgthefirst spunea...

poi haideti odata sa culegem raci:))