BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 4 ianuarie 2010

Virusii sucks-tentativa de post.

Daca tot suntem la tentative...Am virusi si pe unde merg dau de virusi.Intradevar,nu e asta motivul pentru care am dat faliment si nu am mai scris.Am fost prea ocupata cu ruperea ambalajelor de cadou,imbuibarea cu bomboane,prajituri,tort,dormitul pana la ora mesei de pranz si venirea din oras la...atunci cand canta cocosu'(cine naiba creste cocosi in cartier?).
In momentul de fata sunt in depresie,dar nu pentru ca peste 5 zile dau examen si nu am invatat,ci pentru ca nu am apucat sa merg la munte si ma gandesc incontinuu,ca in februarie,cand am programat ruperea membrelor,nu o sa fie zapada...Partia e cheala de pe acum si daca nu ninge ma sinucid cu o lingurita.
Pana sa pun in aplicare gandurile sinucigase trebuie sa invat.not cool
Cum poti sa te sinucizi cu o lingurita ?astept sugestii:))

P.S:daca ma mai vreti prin preajma duceti un tun de zapada la Straja.

2 comentarii:

Zaza's sis spunea...

1. la straja a nins deci eu voi merge in weekend!
2. cu lingurita? simplu pui niste cianura in lingurita si o bagi in gura! :)))))

TZTZA spunea...

sorata e varza...nu o asculta...cat despre lingurita...nush...da azi ma intalnii cu un tip care avea in buzunar o lingura amre de aur...nush de una a suflato ...da cand o scoase din buzuar isi puse mainile in cap ca sa nui dea vreunu in cap sa io fure...daka vrei ...cauta una d argint si iesi seara cu ea pe langa niste boschetari...sinucidere cu o lingura...si nici nu tre sa te misti mult...dupa