BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 17 ianuarie 2010

Bizi.

Am fost bizi lately pentru ca am dat lucrari,colocvii,examene etc etc...Maine am iar si din nou examen,dar nu asta e important.
De fapt vroiam sa va povestesc ca am fost la Sherlock Holmes si a fost foarte foarte tare...ma asteptam intradevar deoarece este vorba de Robert Downey Jr. in rolul principal...
Eram cam sceptica in privinta lui Jude Law deoarece nu-mi place de el nici ca actor,nici ca heart-breaker,dar a tinut pasul pana la urma si a jucat bine.
Deci,in concluzie si prin urmare mergeti sa-l vedeti sau luati-l de pe filelist,daca locuiti intr-o comuna in care se lauda astia ca renoveaza cinematograful de cativa ani.

4 comentarii:

Zaza's sis spunea...

Tu iar nu ai de invatat! hmm misca-ti curu incoa la comuna macar te uiti cu fiemea la niste filme de pe filelist!
You suck! prospatura de student cu fitze de timisoreanca ce esti! (fata aia unde scot limba nervoasa)

Zaza spunea...

tu iar te plictisesti la servici ?:))

Zaza's sis spunea...

mda.misto realizat. interesante efecte, cred ca merge de minune sa il vezi intr-un cinema.. dar na unii din comuna n-au.. shit!

Anonim spunea...

bine punctat!