BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 31 ianuarie 2010

Party till the break of dawn!

Stiu ca sunteti terorizati de posturile lu' sor'mea despre patine/patinaj/cazaturi etc,asa ca m-am gandit sa scriu despre a doua mea experienta "hip hop night".
Daca stau acum si revizuiesc,cred ca nici pe prima nu am povestit-o asa ca incep cu inceputul:))
Primul party oficial,gen hip-hop,la care am participat a avut loc acum cateva luni.Am fost eu,sor'mea,Tzatza si inca vreo 3-4 indivizi.Am petrecut vreo 2 ore,dupa care am plecat acasa pentru ca era prea multa ditractie pentru noi.

Party nr.2 a avut loc aseara intr-un club din Tm.Muzica foarte misto,oameni ok(nu daia care merg la discoteca sa iti etaleze si sa barfeasca),green apple cu apple,nu doar apa cu gheata.
Concluzia este ca m-am distrat,am dansat cat am avut chef si nu am ramas dezamgita.
Acum tocesc pentru ca miercuri am ultimul examen si pana acum nu m-am deranjat:D

1 comentarii:

untip spunea...

girl you are funny - yang girl - nu este o gresala asta am vrut sa scriu ...pt aia care tin sa ma corecteze