BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 22 ianuarie 2010

Winter in Ibiza

Aseara am fost pentru a 3-a oara la patinoar!

Fuse chiar interesant(misto)!
Ok am stat foarte incordata din cauza zimtilor din varful patinei ce imi tot intrau in gheata, dar asta doar pentru ca am trecut la profesionisti si incercam o pirueta noua :)))
Am si cazut transformandu-ma intr-o frumoasa paralela cu gheata, fapt pentru care ma doare azi spatele si gatul de mor..aa dar nu, nu e de la cazatura, e de la sariturile pe care le exersez(peste santurile din gheata).
Cand in sfarsit prinsesem si eu ceva viteza de mana cu al meu var, au picat doi in fata noastra facand o gramada de maini si picioare incalcite, moment in care i-am dat drumu partenerului meu facand un viraj de profesionist si imbratisand cu dragoste si usurare mantinela, prelingandu-ma pe langa ea direct in cur :D
Am invatat totusi cate ceva:cum sa ma ridic eroic dupa multiplele cazaturi, chestie care e chiar importanta, fiind prima lectie de invatat inainte sa te amesteci printre multi alti amatori ce s-ar putea sa nu fie in stare sa iti ocoleasca degetele in incercarea ta de a te ridica..

Anyway am incheiat seara la o bericica, o portie de cartofi cu mozarella,si o partida buna de ras cu ai mei prieteni joviali, planuind iesirea aia mult asteptata la munte!
We're going to the mountain..

We're going to Ibiza..
We're gonna have a party!

Prietenii stiu de ce! :D

3 comentarii:

Zaza spunea...

deci....:))poza e naspa...trecem peste.daca este fraiera si nu stii sa patinezi ce sa-ti fac.
cred ca o sa scriu un post despre prietena Mari in curand cand nu mai trebe' sa ma prefac ca invat :D

Zaza's sis spunea...

astept post-ul despre Mari nu de alta da tu esti ceva mai apropiata de ea..ce ai spus mai sus ignor..

untip spunea...

deci... nu inteleg titlul...dar ar fi mişto sa se intample mai des fenomenu' ne mai relaxam si noi ca shasha suntem cam intepeniti de atata stat la tv si pe scaun...cel putin vb in numele meu...
ar merge si alte activitati asemanatoare - ma refer la cele sportive ;) nu la cele gen stat la afumatoare - dar lasa ca vine vara si plecam pe role :))

Hai ca-si mai revine si orasul asta incet incet - poate in curad (5-10ani) avem si un bazin de înot practicabil

oky - inapoi la lopata :)