BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 5 ianuarie 2010

Experimental


Am fost la patinoar!
Duminica, cand al meu copil facea nani si a mea sora se pregatea sa plece la Timisoara, nu de alta dar o asteapta sesiunea..muhahaaa!
Cum a fost? Patioarul era intr-o stare relativ mai buna decat cu o zi inainte, nu mai erau balti dar era zapada cu caru. La coada am stat.am stat. Patine? ei eu am venit cu ele la purtator, experta din mine si-a dorit patine le-a cumparat.cu zimti.zimti ce se infigeau din cand in cand in gheata si ma impiedicam gratios adunandu-ma de pe gheata al meu sot. ce? Ce patine a avut el? inchiriate cu 2 numere mai mari ca altele nu mai erau ;))
Dupa faimoasele piruete facute in jurul sotului, doar doar sa nu cad, i-am si luxat un deget (Iarta-ma,iarta-ma, te rog iarta-ma :">).
A fost frumos ce sa mai :D!
Cafeluta fierbinte de dupa a picat, ne-am inscris la o farmacie pentru o crema de luxatii ce a costat cat vreo 2 cafele si 2 prajiturele.
Acum ma bucur de agasanta febra musculara, ce ma face constienta de anumiti muschi pe care nici macar nu aveam habar ca ii am!
Cheers to everyone!

2 comentarii:

untip spunea...

Bweiiiii ce nasoale frate patinoarele de la noi...sa vezi frate la vecinii europeni...nu tu aglomeratie nu gheata cu crapaturi nu manelisti care se imping ... cred ca daca ne chinuim gasim si la noi un patinoar cat de cat practicabil ...cand ingheata Dunarea :)))
pentru cei 10 roni ar putea sa ofere ceva mai de calitate dar ce sa-i faci- unde nu-i concurenta e bataie de joc (dtt-daca tine tine) Un An Nou Muuuuuuuuuuuuult mai bun! Sanatate si Doamne Ajuta!

Zaza spunea...

ti-a pus si poza:))sexy...plec la scoala.pa