BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 12 ianuarie 2010

Ce mai e pe la munte!


Pai in afara de faptul ca nu reusesc nicicum sa ajung si eu..nimic.
Partiile arata dezastruos, zapada cu lingurita cat sa nu ajunga pentru a practica macar la limita decentei un sport de iarna..
Cel putin asta se poate vedea pe camerele live disponibile..frumoasa inventie :D
Macar stim pentru ce vom cheltui banii daca chiar insistam sa ajungem in diverse locatii! Anyway..


Saptamana trecuta a nins la Severin, in cursul saptamanii bineinteles, ca pana in weekend sa se topeasca.nice, si in cateva ore se facuse in fata casei cea mai tare partie de anu asta!
Asa ca in formatie de familie ne-am dat cu saniuta!

Sa nu uit a doua zi ne-am decis sa mai facem o iesire la patinoar, fara surpriza l-am gasit tot in stare de balta cu acoperisul in reparatii, cu un carton in fata pe care scria cu pixul INCHIS. Se pare ca zapada, mama ei , facuse ravagii, era in curs de topire rupsese faimosul acoperis si distrusese gheata! wtf!!!

La mai multa zapada!
Si poze cu noi la sanius :D

6 comentarii:

Zaza spunea...

v-ati distrat fara mine ...baaaddd

Numele meu e Laur spunea...

Ce dulce este in prima poza :)
Sa iti traiasca !
In cea de-a 2 poza este cu bunica ?

Zaza spunea...

da:))cu cine crezi ?:))

Zaza's sis spunea...

haha ce glumeti sunteti voi..

TZTZA spunea...

da...buna faza...totusinu imi dau seama cum de sa pus bunicutza in ciuciu langa fatza aia mica...crek face sport buni

Zaza's sis spunea...

vorbi si proaspatul "sfert de secol" muhaaa!