BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Tentative de recreere


Mda..au fost si faimoasele sarbatori de iarna, ce am vazut eu in asta..pai multe posibilitati de escapada avand in vedere cele cateva zile libere de la servici..

Da am vrut sa mergem la munte asta inainte de Craciun, am rezervat,.. s-a inrosit linia la Ranca sa vedem daca a nins sau nu..mergeam cu prietenii..intre timp ei au renuntat, am zis: ok asta nu e motiv sa renuntam si noi ..mergem in familie..mama, sora, verisoara chiar si fetita noastra de 3 ani, zis.facut.rezervat.asteptat cu sufletul la gura sa vina momentul plecarii..plecare ce parea destul de dificila avand in vedere sa ninsese deja de vreo saptamana si ne imaginam deja cum vom merge pe jos ceva km pana la cabana ..dar nu am renuntat...nu am renuntat de buna voie vroiam sa spun.

In ziua precedenta plecarii am facut o traheo-bronsita ..si inca vreo cateva cuvinte cu iz stiintific-medical ce nu le-am inteles..asa incat am stat vreo 3 zile la pat cu frebra.frisoane.tuse pana nu mai puteam respira.greata de la multele medicamente cu care ma indopam.
Mai rau.. s-au imbolnavit si alti membrii ai familiei din cauza mea.. inclusiv al meu copil...
Cam asa am petrecut mult planuitul weekend la munte.
Intre timp pe alocuri si pe sarite unii dintre noi au inceput sa se simta mai bine si am stabilit ca vom merge la munte intre Craciun si revelion.. Si am mers. intr-o excursie prin dulapul de medicamente dat fiind ca a mea fetita nu numai ca nu se facea bine de vreo 2 sapt dar era din ce in ce mai rau ..asa ca ne-am cazat in plapumica cu mult doritul si spectaculosul peisaj: Tom si Jerry.
Cam asa a trecut Craciunul..anul
Fara drept de razgandire vom merge in 2 Ianuarie (ne-am zis macar o zi plecam devreme nu facem decat vreo 2 3 ore ne intoarcem seara) adica azi.search camere live.zapada la munte inexistenta.sau cel putin nu pentru schiat,dat cu placa..mda devine clar muntele ne reneaga.. dar gasim noi ceva de facut si la noi in oras.

Asa am ajuns la patinoar, tot va incepe Campionatul de patinaj artistic in ianuarie, intram in the mood.
Primaria si-a dat interesul anul asta l-a amenajat.spatiul s-a marit.acoperis sa nu ploua pe gheata..Asa ca la 10 dimineata am fost acolo.. hmm sau mai bine zis au fost acolo pe cei care i-am mobilizat sa vina cu noi..noi am intarzit putin,mai mult decat sfertul academic..dar se iarta ;)
Gheata, nu era, era o baltoaca.apa pe faimosul acoperis..acoperis ce era rupt pe alocuri si apa facea niste gropi spectaculoase in gheata-baltoaca... am revenit dupa vreo 2 ore doar doar se va ingheta mult laudatul patioar..era cam la fel..asa ca patinele au ramas in rucsac,ciocolata calda totusi la burtica din cele 2 ore asteptare..si am plecat la mult uzitata distractie din ultimul timp a omenirii televizorul..
Cam astea au fost distractiile pentru minunatele sarbatori de iarna..
La mai multa zapada!

P.S. Ah am uitat sa precizez cand am ajuns acasa dupa istovitoarea activitate de "patinat" nu aveam chei si nimeni nu era acasa.

2 comentarii:

Zaza spunea...

...lasa ca mergem noi in februarie:D

Zaza's sis spunea...

sa o crezi tu ca astept pana atunci, a nins vreo 2 zile asa ca in weekendul asta muntele ne asteapta....muhahaaaa