BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 28 ianuarie 2010

Prieten vechi


Aseara in timp ce incercam ceva la clape si gandindu-ma la ceva game-acorduri si alte d’astea matematico-muzicale, mi-a ramas privirea intepenita in cotoarele cartilor de pe raft. Am recunoscut ceva carti acolo.. pe care le citisem mai de mult am avut sentimentul acela de drag pe care il ai cand te intalnesti cu un prieten vechi ce nu l-ai mai vazut de ceva timp, si parca ai ramane la un ceai(o bere) sa recuperezi .

Aceeasi senzatie am avut-o privind o carte(nu neaparat cea preferata,dar sigur din cele mai savuroase), aceea ca nu-mi vor fi niciodata straine filele ei, ca as mai petrece ceva timp recitind-o, simteam ca mi-e dor, ca as vrea sa o cuprind in ale mele palme si sa o rasfoiesc fila cu fila si sa-i savurez randurile ca pe un vin rosu sec si aromat, "aroma" de asta data a fost prelucrata de James Clavell dandu-i numele Changi.
Ma indoiesc ca as fi privita ca o introvertita(pentru ca nu sunt) daca as spune ca a citi o carte este ca si cum iti faci un prieten..
"La inceput pana sa va cunoasteti il priviti cu suspiciune,mai apoi incepe sa iti placa, vrei sa il vezi din ce in ce mai des, ajungeti sa petreceti mai mult timp impreuna, si daca brusc nu il vei mai vedea ti-ar parea foarte rau"
Faceti-va prieteni cu cartile!
Start reading!

4 comentarii:

Serghei spunea...

Bineinteles te-ai luat dupa mine si la faza cu cartile... totusi..fii mai originala

Zaza's sis spunea...

What?
1. Nu am descris o carte neaparat, ci un sentiment.
2. Sa citesc e una din activitatile mele preferate asa ca nu vad de ce nu as scrie despre asta..
3.Cred ca mai am un post si ala despre o carte anume..pe la inceputul blogului..
4. De ce iti spun tie chestiile astea? cand tu ai preluat idei de la mine..gen acord de chitara?
WAR!

Maio spunea...

Am citit Shogunul si mi-a placut la nebunie. La fel si Dune, dar numai pana pe la volumul 3, are vreo 6 dar nu le am. Ideea e ca da, e fain sa citesti si degeaba zic ca nu am timp sa citesc, trebuie sa imi impun asta pentru binele meu.
e bine sa mai primesc si impulsuri.

Zaza's sis spunea...

Cineva chiar mai intra pe blog? ok asta e un semn, chiar e, tre sa incep sa scriu din nou, e un semn!
so apropo de citit, e un fel de medicament pentru suflet, spirit, si inca unul care provoaca dependenta!