BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 1 ianuarie 2010

Regasire


De ce trebuie sa fim atat de afurisiti incat sa fim convinsi ca il vom revedea pe cel de la care ne-am luat La revedere si i-am spus "Ne mai vedem"? De unde siguranta?
"Mie nu mi se va intampla"
Zilele trecute am pierdut pe cineva..
Ultima oara cand l-am vazut era extrem de jovial, cu rucsacul in spinare, pleca la munte cu prietenii, mi-a spus "Nu veniti si voi o sa fie foarte misto" chiar daca nu ne cunosteam foarte bine.. "Nu pot sa vin dar o sa ne mai vedem cu siguranta pe aici, mai venim la o bere vineri"...

Imi doresc pentru anul acesta, sa ii REVAD pe toti cei din viata mea.

Va doresc voua sa ii iubiti pe cei ce va aduc o bucurie cat de mica in viata,sa le si aratati asta, si atunci cand va supara sa ii iubiti mai mult, viata se poate termina chiar si in acest moment..

La REVEDERE!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Serghei sunt :D
suna mai mishto anonim.
Pe mine cand ma vezi? :)

Zaza's sis spunea...

:D pai, sper sa te revad! anu asta sigur :P

TZTZA spunea...

vezi nana ....deasta nu intra lumea pe blog...be appy...si dakanu ....be mai appyy

Zaza's sis spunea...

appy..appy.. be mai appy...