BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

3D.

Aseara,am fost tarata,mai mult sa mai putin,la Avatar!Stiam ca o sa fie ceva de capu' lui,ca nu degeaba e pe locul 3 la incasari,dar nu aveam chef sa-l vad! Pana la urma m-am hotarat sa merg si nu regret.Bineee...am fost la 3D,asa de fitza,cu toate ca preferam sa-l vad no-3D. Filmul a fost foarte bun,si nu cred ca e nevoie sa zic eu asta,dar daca vreti sa va duceti sa-l vedeti nu alegeti 3D.Pe mine ma enerveaza ochelarii aia grei care-mi stau pe nas 2 ore jumate.Raman la parerea mea,si anume ca au scos si varianta 3D pentru $$$,ca efecte 3D nu sunt.Nu intelegeti gresit,e un film extraordinar. Cred ca am repetat"3D"destul...maybe pentru ca ma doare nasu de a ochelarii aia si sunt pissed off ca am ales 3D:))Enought with 3D.
Nu mai pun traileru' ca mi-e lene si oricum l-a vazut toata lumea.

P.S:maine am examen si deabia astept :))

3 comentarii:

Zaza's sis spunea...

Domnita tu erai cumva in sesiune?
Aaaa da da iesitul la film era o tema de proiect :d

TZTZA spunea...

normal ca era proiect...a vrut sa vada ce filme prin la public mai bine...si cat d mult le place albastru pe piele...da astia mai batrani vor pe la concerte prin pestera decat in cinema la film...gusturile nu se discuta mon cheri

Zaza's sis spunea...

mon cher..unii batrani se tin bine, mai merg si pe la o pestera, un concert, un traseu turistic ceva..altii nu ajung mai departe de un film de pe filelist sau cel mult pana la cinema daca sunt tarati de o fetiscana abia trecuta de pubertate.. :))))