BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 13 martie 2010

O noapte furtunoasa!

Stimate Domnule Director al Teatrului Municipal Severin,

Datorita evenimentelor derulate in sala de teatru in data de 13.03.2009, inainte de inceperea spectacolului "O noapte furtunoasa", ma simt nevoita sa va inaintez aceasta reclamatie.
Cu 2 saptamani inainte de data programata pentru spectacol, am achizitionat 4 bilete cu locurile 207-210, in sala de jos din fata scenei. Tin sa mentionez ca un bilet in aceasta sala a costat 20 Lei fata de un bilet la balcon care ar fi costat 10 Lei.
Ora 18,55 am ajuns in sala de teatru a Teatrului Municipal Severin. O data ajunsi am constatat ca locurile pentru care platisem sunt ocupate.

"-Bunaseara, nu va suparati, dar noi avem locuri aici!
-Si noi tot aici!
-Atunci inseamna ca s-a creat o neintelegere, aratati-mi biletele si sa mergem sa vorbim cu doamna de la bilete sa vedem de ce avem bilete pe aceleasi locuri!
-Aaa, pai ce bilete.. ca de fapt noi avem locuri mai in fata , dar si noi cand am ajuns locurile noastre se ocupasera asa ca am ocupat si noi alte locuri!
-Bun, atunci va rugam sa va duceti la locurile dumnneavoastra si sa rezolvati cu cei care vi le-au ocupat, nu suntem noi devina, am platit pentru aceste locuri!
-Eu acum nu ma mai ridic,noi am ajuns primii, duceti-va sa va cautati locuri in alta parte cum am facut si noi!
-Aaaa deci sa ne ducem si noi sa ocupam locurile altora, bravo!
-Da!
-Domnule, dumneata esti la teatru sau in jungla?
-In jungla!
-Atunci daca suntem in jungla, mergem sa chemam paza ca sa rezolvam lucrurile ca in jungla nu ca la teatru!"

Datorita acestei discutii, am parasit sala si ne-am indreptat spre poarta, relatand intamplarea si cerand ajutor pentru a ni se elibera locurile pentru care PLATISEM repet! La intrare doamna de la bilete ne-a spus ca nu exista nici o persoana pe care sa o trimita in sala sa vada ce se intampla!(CHIAR ERAM IN JUNGLA!!)
Dupa mai multe discutii cu doamna, spectacolul incepuse, ni s-au returnat banii pe bilete(alea de le cumparasem cu 2 saptamani inainte) si am plecat.
Alesesem chiar si varianta de a sta la balcon, dar se pare ca nici acolo nu mai erau locuri, si tre sa recunosc ca returnarea banilor platiti pentru un spectacol la care nu am putut lua parte imi amintea vag ca ma aflam totusi in cladirea teatrului Municipal Severin.

Aaa, pentru cei care acum se culturalizeaza pe locurile noastre, si nu au ales o bodega cu manele... sper sa va degere toate degetele de la picioare, pe rand si la toti,stand la spectacol! Gata! Am zis!


P.S. Cu mici modificari aceasta scrisoare(reclamatie) chiar va fi inaintata! Si singurul rezultat ce doresc sa il obtin este acela de a INVATA sa ne purtam ca OAMENII!

Thank you and Gooodnight!

0 comentarii: