BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 9 martie 2010

Back.

M-am intors in Tm,dupa o saptamana de vacanta in care am lenevit,m-am distrat cat am putut si mi-am facut provizii de mancare. Aici e frigiderul gol(defapt 2 sticle de apa si ketchup),aici sunt si vecinii galagiosi,aici trebuie sa ma duc la scoala,aici trebuie sa merg la cumparaturi,sa gatesc si sa si analizez bonu'care nu pare sa justifice suma de care m-a scapat,deci sucks. Astept sa ma duc la Alice in Wonderland,dar toate locurile bune sunt rezervate toata saptamana...nu are lumea bani:))
Gata.Ma duc sa mananc niste biscuiti.

2 comentarii:

Zaza's sis spunea...

:)))) plecarea ta la facultate incepe sa semene din ce in ce mai mult cu o excursie la vreun festival de film :)) parese ca e singurul lucru ce-ti face placere :D

G:) spunea...

de ce te plangi draga atat?te-a obligat cineva sa vii? :)) trebuia sa ramai acasa
si lasa k ma ai pe mine,am eu grija sa iti ”indulcesc” zilele
:P
deci saptamana asta filmul ala nu are loc pt noi....:(( :D ce trist...