BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 18 martie 2010

I loooveee little kidz...

Mai ales atunci cand ma duc si eu ca tot omu' la film si nimeresc un pici(nu intentionez sa jignesc toti copiii) in spatele meu care imi loveste scaunul in mod obsesiv. Pana si vrajitoarea din mine s-a abtinut sa se intoarca si sa zica ceva(copil ce sa-i faci?),dar stai....in timpul filmului,copilasul care a venit la desene animate(NOT),nu intelege tot...si mami trebuie sa-i citeasca. Trecand peste,Alice in Wonderland a fost foarte misto si nu,nu mi s-a parut o animatie potrivita pentru copii de 4-5-6-7 ani,cu toate ca sala era jumatate plina.Oamenii pot fii atat de naivi,sa nu zic altcumva. Eu nu sunt asa nerabdatoare sa merg la cules de flori,mai ales cand e plin mallu' de florarii. Sunt in depresie de iarna pentru ca primavara nu vrea sa se arate...
I wanna meet the mad hatter... xoxo.

3 comentarii:

Zaza's sis spunea...

ehh, vezi? de aia il ador eu pe omu asta, pentru fabuloasele roluri ce si le alege;

G:) spunea...

Vreau si eu la Alice in Wonderland...
si vreau si paste din alea bune,ma crezi ca vreau si la scoala?? la ora de analiza chiar...
Nu mai fi in depresie ca te bat...lasa ca vine primavara,am vorbit eu cu ea,e restrictie de viteza si de aia mai intarzie :D
kisses&hugs

Zaza spunea...

buna asta cu restrictia :))