BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 17 martie 2010

Hai sa ne plimbam!


Abia astept sa plec la cules/mirosit de flori si natura proaspata!

Locatiile, probabil ceva trasee turistice in apropiere de noi, mai precis Muntii Cernei, Mehedinti, Valea Topolnitei.
Asa ca, pe principiul cel mai bine e acasa, ramanem in zona ( nu, nicidecum nu e vorba de epuizarea fondurilor, si ce daca e zapada la munte? :(( nu mai vrem! ).

Asteptam doar sa se mai incalzeasca, sa se mai usuce putin pamantul.
Pana atunci ma lupt din rasputeri cu starea de somnolenta care a pus stapanire pe mine de ceva zile.. i need fresh air.

Poza preluata din cel mai tare ghid/blog despre cum sa nu stai acasa in weekend! http://gianinalin.blogspot.com/
Si pentru cei ce sunt pasionati de trail-running gasiti acolo detalii despre un maraton de alergare montana organizat pe Valea Cernei in data de 23 Mai!

3 comentarii:

G:) spunea...

Sis eu am fost in weekend la bunici,si am cules flori de primavara...viorele,brandusi,ghiocei :X abia astept sa vad si pomii infloriti :)
Sper sa se faca vremea frumoasa cat mai repede.

untip spunea...

iti reveniţi? bravo se pare ca eşti printre cei mai activi pi blogu' "siselor" pregăteşte-te sa ciocnim oaua ca acu vin Pastele si ne mai luminam si noi...

Spor la scoli :)

G:) spunea...

Am nevoie de spor la scoli...la cat am lipsit :))
Sunt fanul siselor numarul 1 :))
ar trebui sa ma premieze ;))

Ne vedem de Paste sa ciocnim oua ;))
P.S. Sa ii luati iepuras Andreei