BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 11 martie 2010

La munte fara resurse


Da ma, am fost la munte;
muntele primitor;
zapada multa;
partia foarte misto daca nu iei in calcul ca in vreo 3 minute o cobori si pentru a urca dai vreo 4 lei la teleski; so pentru un minim de saturatie ar trebui sa urci de vreo 30-40 de ori pe zi, transpus in bani ar fi undeva la vreo 150-200 lei;
aaa, daca iei in considerare faptul ca petreci mai mult timp pe teleski decat schiind, atunci se justifica costul urcarii :)).
A-2-a zi, nu mai aveam bani nici de cafea, asa ca mi-am luat inima in dinti si l-am intrebat pe ala de la cartele pentru teleski daca au POS; nu, nu aveau, a ras ala de-a dreptul cu pofta si eu m-am facut de cacao; Damn!

Cabana in stil rustic, atat de rustic incat s-au gandit ca poate meritam un plus de romantism, asa ca am primit o singura patura de o persoana si caloriferul sloi in timpul noptii; jos in living de altfel pocneau lemnele intr-un semineu, probabil administratorul cabanei s-a gandit la un teambuilding pentru oaspeti, in toi de noapte, la gura sobei, si asta facea parte din invitatie.

In ritmul in care ninge afara probabil ca va mai tine mult si bine zapada la munte, asa ca invitatia la ski ramane deschisa pentru toti lenesii ce ne-au refuzat cu un weekend inainte!
Asa ca fratilor miscati-va cururile statute, luati-va bocancii, bootii, claparii sau ce vreti voi si HAIDETI!

Astept propuneri :D!

3 comentarii:

Zaza spunea...

bai nu stiu cum sa ti explic da' eu nu ma incurc cu jumatati de masura....in plus prefer straja :D

Alex spunea...

Asa si....despre ce munte este vorba? :D Unde fusesi, adicatelea? m?

Zaza's sis spunea...

Ranca, Parang! :D data viitoare promit sa povestesc de la cap la coada, si le las ^$&%@ de tabele si calcule la servici :D !
Sau nu, work is WORK!