BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 13 martie 2010

De ce Ranca?

Mai la modul serios, mi-ar placea sa va povestesc, de ce am ales ca locatie de ski, snowboard Ranca;
Primul si cel mai practic, distanta, de aprox 150-200 km transpusa in timp maxim 3 ore in cazul unei opriri indelungi la cafea; Traseu Drobeta- Tg-Jiu - Novaci - Ranca, din care Novaci - Ranca asfalt proaspat turnat, ingrijit, curatat, dezapezit in limita in care permite cerul;
Ranca, bijuteria Parangului, localitatea cu aspiratii la titlul de statiune, este in plina desfasurare de forte, pensiuni si cabane in constructie, proiecte pentru partii noi noute pe varful Papusa, un telescaun ce ar urma sa fie dat in functiune in aceasta toamna, asteptam cu sufletul la gura! Mai multe AICI!

De 2 ori, de ajuns sa imi doresc sa revin, oricum, oriunde am alege sa ne cazam totul este nou, deci cat de rau poate fi?..peisajele absolut breathless, aerul..mm aproape tasty, aproape ca mirosea ca in diminetile acelea in care asteptam rasaritul pe malul marii, si partia desi scurta, chiar si pentru mine incepatoare, totusi foarte bine ingrijita(asta pe partia 1, pe 2 nu stiu nu am ajuns, dar intuiesc ca e cam la fel);
din cate am studiat destule trasee turistice interesante( dar pentru asta ar trebui sa asteptam sa dispara mormanele de zapada, de altfel de un alb orbitor);

Da, o sa revin sa va mai povestesc, si cu poze!


0 comentarii: