BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 1 februarie 2010

Razboi teatral pe o scena goala.

Made by Serghei!


El: "the more I see, The less I know, The more I like to let it go"
El: De ce acum ? De Ce aici ? De ce imi ridici provocarea asta ?
Ea: Pentru ca in ziua cand te-am strigat mi-ai raspuns, de ce mi-ai raspuns?
El: Mesajul fusese distorsionat de volumul ridicat al strigatului.
El: Am preferat sa imi vad de drum, sa nu privesc inapoi
Ea: Da. descoperita am ramas din ziua aceea..
Ea: Stiam ca vrei putin de la mine!@
El: Un fel de "america" ,virgina lu Columb !
Ea: Si cu toate astea.. m-am dezbracat
El: Intinderea trebuia populata
Ea: Totul se reduce la dezvoltare
Ea: Si apoi parasita..De ce?
El: Pentru ca am tot asteptat atat timp o confirmare , lirica macar...nu a venit
El: SI apoi parasitt. DE cE ?
Ea: Pentru ca ma cunosteai in prea adancuri..
Ea: Si stiu ca esti claustrofob..
El: Asta e momentul in care dai tot din tine ? Venin din Tine !? In sufletul tau aceleasi serpentine, Ies din Tine..
El: Acum e revolutie !
Ea: Da cu asta te indepartez.. stiu
Ea: stiu ca asa macar pentru o secunda ma vei mai dori si altadat..
El: Acum spun Stop.
El: Gandesc mai departe
El: Ating cerul
El: Zambesc
El: Repsir
El: E o impreunare "moarta". Se aud clopotele !
Ea: Te eliberezi de mine.. lasandu-ma in propria-mi cenusa..
Ea: Macar suflarea-ti de a-si simti-o cum ma imprastie..
El: Ai vedenii..O dai din vorba-n Vorba. Bine ai venit la tine in morga !
El: E sfarsitul tau
El: Primeste-l !
Ea: Da este recunosc..
Ea: De la prima atingere a ta am inceput sa am descompum..
El: Ce noroc. Ce Dorinta. Atunci de ce sa imi doresc atat de mult. Daca totul se topeste cand mana-mi Rece te atinge ?
Ea: Ai avut grija ca seva-mi sa mi-o sugi pana la ultima picatura..
El: Am pumnul Strans. Imi Tuna Dintii !
Ea: Stiai ca nu ma poti iubi.. dar erai prea egoist in ale tale dorinte
El: Stai !
El: Opreste-te aici
El: asculta
El: 3
El: 2
El: 1
El: E razboi divin
El: E produs din al tau venin
El: Daca incerci sa te departezi e un tablou Divin
El: Si torn in mine Vin
Ea: Ma indoiesc amarnic in acest moment nu carcotesti un ras sarcastic
El: Oh ...da....Si e atat de dulce - amar
El: E parte din Lacomie
Ea: De ce savurezi paharul acela din care sorbi cu pofta.. a mea viata?
Ea: O clipa!
Ea: Ai sta?
Ea: Sa vezi cum ma preling.. incet pe degetele tale?
Ea: *incet
Ea: O sa te invadez
Ea: Te hidratezi cu mine si nici nu sti..
El: Este doar nisip. Egoismul te surpinde. Te ia in brate, te saruta. dar eu Raman. Doar daca cana-i plina ! Speriat ! O astept pe ea sa vina..

0 comentarii: