BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 1 februarie 2010

With love!

Sa dorim sa pastram lumea curata.. e o chestiune de educatie poate, sau pur si simplu de informare sau poate de interes pentru mediul inconjurator!
Imi aduc aminte de mama care imi tinea prelegeri indelungate despre cum nu este frumos sa aruncam pe strada gunoiul, mi arata pe cei ce faceau asta si imi spunea cat de urat este, ma punea sa imi bag hartiile in buzunar..si sa le arunc la primul cos ce il vad si daca nu sa le arunc acasa..si uite asa am ajuns sa imi exasperez sotul cu toate resturile ce le inghesui prin "buzunarele" masinii.
Cat despre aruncatul gunoaielor pe geam, ce-i asta?in ce lume traim? nici macar nu conteaza ca este degradabil sau nu ce arunci..e pur si simplu URAT!
Nu mi s-a intamplat doar o data sa ma trezesc cu diverse in parbriz, daca le-am atras atentia claxonadu-i..clar numai ca reactia era ceva gen "Cu ce am gresit(si o fata iritata)". Mda.
Dar sa ajung sa se arunce de la mine din masina? Si nu am sa zic cine nu ar avea rost.. dar s-a intamplat de vreo 2 ori, si de fiecare data a fost o persoana in varsta, nici nu am avut timp sa reactionez.. ca hartia zburase.
Degeaba am incercat sa ii fac observatie, replica a fost ceva de genu: "E BIODEGRADABIL!" da si? De ce trebuie sa aruncam pe marginea drumului?

Educatie? Da
Informare? Foarte probabil!
Interes? Cel mai important!Si rar!

Dar oricare este motivul, va iubesc pe toti ce aveti grija de a proteja natura!

4 comentarii:

TZTZA spunea...

trecem peste...aproape tot ce se consuma e biodegradabil...

Zaza's sis spunea...

da.. dar nu tot ce se arunca..mai ales pe marginea soselei..
Cat de frumos e traseul Severin-Orvova pe atat de plin de pet-uri si alte alea.. I'm sad!

Zaza spunea...

emoooo

untip spunea...

si asa o sa stai mult pe la semafoare asa ca sa ai un sac la tine (incusiv pentru resturile din masina)

si eu va iubesc pe cativa

a bien tot!