BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 19 februarie 2010

Freak.

Cateodata sunt cam ciudata in privinta anumitor chestii,intradevar nu atat de ciudata precum sor'mea care imi transforma blogul in ceva(...)de la un timp,dar ciudata.Revin la ideea asta.
M-am hotarat si eu sa scriu despre experienta la munte dupa cele 3 posturi scrise deja de cineva prezent pe aici.
Deci si prin urmare,pe langa faptul ca a fost misto per total,am luat cea mai nasoala cazatura de cand ma dau cu placa.Inca sper sa nu ma fi afectat prea tare la mansarda,cu toate ca cei din jur zic contrariul.Baietii de la teleschi draguti si dornici de aventuri de-un weekend cu toate fetele care incearca sa fie amabile pentru a nu primii un teleschi in freza(doare,belive me),zapada din plin,tarani ca pe camp,singurul club plin de fum,mancare buna,drumuri nu prea curatate etc.Am sarbatorit si cei 106 ani ai lu'zaza'sis.

Sa nu uit sa va avertizez:daca va duceti la Straja,aveti grija la singura,unica piatra de pe partia soarelui,prima la stanga dupa colt de care am dat si mi-am luxat degetul si mi-am zgariat placa in ultima zii,ultima tura.My luck.

Revenind la ideea principala,ma simt freaky pentru ca ma joc farm ville pe facebook in mod obsesiv.Numai ce trecusem de perioada cu joculetele in care imbracam barbie:))

4 comentarii:

Zaza's sis spunea...

macar eu sunt prezenta..106? vrei sa spui 18 (+1(0)) what ever.. pot sa am si 150 important e ca TRAIESC, nu ca unii de 19,si degeaba; :D
P.S. ti-am zis azi ca te iubesc? merci de cadou :D

Zaza spunea...

:))yeah sure

TZTZA spunea...

e ...ce sa le faci...femeile astea

G:) spunea...

piatra aia,singuraa...si eu am facut cunostinta cu ea :D
a fost minunat la munte putem spune :))))