BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 23 februarie 2010

Miros primavara!


O raza cruda strabate si ultimul invelis de gheata ce mi-a acoperit corpul in stare de degradare, corpuri tinere si viguroase imi strapung putreda existenta;
o forma de un verde fraged ma priveste curioasa si ingamfata de sus din bratele mamei sale;
mugurul zvacneste odata in bratele calde ale soarelui,
se desface zbierand de-atata viata;
palesc, ma descompun, al meu schelet ramane lipit de-o stanca!

O singura faptura alba priveste-n jos spre al meu sfarsit.Ii simt alintul cald!


Snowdrop from here.

2 comentarii:

TZTZA spunea...

deci pt postu asta ...o sa vbesc cu un psiholog sa te contacteze...o sa il platim cu frunze de soia...da poate da rezultate

Zaza's sis spunea...

De ce ?
Vrei sa ma vindec eu sau sa se imbolnaveasca el?