BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 11 octombrie 2009

Stay in school.All cool kids do that.

Facand un research pentru un seminar,mi-am petrecut 3 ore pe youtube cautand reclame si am dat de ceva "misto",respectiv dragut.
Ambele sunt la Coca-Cola.Nu,nu sunt dependenta:)) si nici nu ma intereseaza sa ma justific in fata voastra.Ha.

Cand am dat play la reclama cu soricelu' am crezut ca o sa zic:"i'm boring" vorba unei cantarete de la noi de care sunt terorizata(la propiu),dar trebuia sa ma uit la toata in numele research'ului.Si mi-a placut.Sper sa aveti rabdare sa va uitati.

Inainte sa pun filmuletul vroiam sa mai zic ceva,dar am uitat.Se pare ca trebuie sa incep sa-mi iau vitaminele.Not funny.

4 comentarii:

TZTZA spunea...

da...faza cu vitaminekle e pe bune...si sa mai aerisesti...creieru that is

Zaza spunea...

dar vai ...ce amuzant suntem azi:))

Zaza's sis spunea...

Iubita stim cu totii ca esti dependenta.. be serious!

Unknown spunea...

Da, buna chestia cu florile... cre`ca tre`sa le mai ud si eu pe ale mele :D