BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 13 octombrie 2009

Acid


August, apogeul exaltarii, arsitei sufletelor infocate, patimei si dorintelor zdrobitoare.
Dimineata fierbinte,cu raze de soare ce izbesc prea rapid stropi de roua limpezi si puri, ce se pierd in efemer urmand apoi acelasi ciclu la poarta dintre noapte si zi, cafeaua aburinda imi acapareaza simturile iar fumul de tigara invaluie ale mele ganduri..
...
..inca, in a mea piele a ramas parfumul atingerilor tale apasate, inca mai simt stropii marunti de ploaie asezandu-se peste a noastra imbratisare, inca adulmec aburul corpurile noastre incinse, inca te vad privindu-ma cu ras sarcastic satisfacator, inca iti simt forta strangerii tale si al meu corp ud ce aluneca izbindu-se de a ta putere..
Aseara…am incalzit ploaia.

6 comentarii:

TZTZA spunea...

ce ai facut tu aseara nana???ati fost singuri akasa????cum ati incalzit voi ploaia???ca era frig ca naiba...

Zaza's sis spunea...

cate semne de intrebare.. esti invidios? :)))

Zaza spunea...

tu dc scri pe blogul meu?:))ce sunt alea...pasaje din jurnalul dintr-a 7a?

Zaza's sis spunea...

ammm
1. because i'm your special guest :D
2. nu-mi aduc aminte sa fi avut vreodata jurnal dar e posibil sa fi copiat din al tau :))

Zaza spunea...

eu nu am avut jurnal emo sis':))

Zaza's sis spunea...

:D @Serghei ai surprins esentialul, primu pe lista..