BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 1 octombrie 2009

Pentru cei carora le este dor de baia de acasa.


Imi pare rau ca nu am mai scris nimic.Nu m-a calcat nici o masina,nici un autobuz,nu am fost pradata de hoti,am trecut cu brio de prima zi de facultate(chiar si de a doua),deci i'm aliveee.

M-am mutat si se pare ca inspiratia mea a ramas acasa.Din pacate si cada mea a ramas tot acolo,iar la cei 1.77 ai mei,am intampinat ceva greutati sa incap intr-o cada mai mica.
Nu intelegeti gresit,nu imi plang de mila pentru a stiu ca altii nici macar nu au cada si trebuie sa se descurce cu un dus la care nu e usa sau macar o perdea.
Asadar postu asta este dedicat celor carora le este dor de baia de acasa,de mancarea de acasa,de viata de liceu si de vechii prieteni.

P.S:In prima zii de facultate m-am simtit ca intr-un film american.Stiti faza aia de se duce un student nou la scoala,merge pe alee,in stanga si-n dreapta diferite grupuri(ciudatii,rokerii,manelarii,hip-hoperi,emochici etc.).Ma gandeam ca e o chestie de filme...dar daca stau bine sa ma gandesc,e perfect logic.xoxo

Am uitat sa mentionez faptul ca am fost la Final Destination 4,3D in prima zii in care am ajuns,la ultima ora(pe la 23)si a meritat.Efecte super,nu sunt sigura daca au fost mai intense doar pentru ca am fost in al-3-lea rand(mai erau singurele locuri libere).Anyways,pentru amatorii de senzatii tari il recomand.

6 comentarii:

Zaza's sis spunea...

ma si n-ai nici o saptamana de cand ai plecat si daca bine stiu duminica trecuta mama te-a lasat cu o ciorbita a la home :D
aaa. stai m-am prins, asta e prima zi fara ciorbita ;))

Maio spunea...

Daniela, cata dreaptate aaaai.
Postul asta rezuma exact ce simt eu si cred ca toti cei din situatia noastra.
Mi-e dor de tot si nici nu am inceput cursurile;)).

TZTZA spunea...

nana nana

madgthefirst spunea...

la mine acum e prima seara la camin si deja vreau acasa :(( vreau baia mea :))

Zaza spunea...

da alex,te cred...dar nu mi-ai zis ca ti-ai luat loc in camin;))

madgthefirst spunea...

la caminu mortii :((( pushcarie curata :((( la camin de Liceu :((( sa nu mai zici la nimeni :)))) dak as gasi altundeva as pleca si pe burta :))