BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 8 aprilie 2010

Lazinessssss

Ca sa nu zic mai pe romaneste LENE,este cuvantul care ma caracterizeaza zilele astea...hei!am zis zis decat zilele astea,nu tot timpul...
Dar atat de lene,incat imi luasem bilet sa plec la tm si nu am mai plecat.
Si cum in zilele astea mai speciale nu vrei sa faci nimic,ce poate fi mai relaxant decat sa tronezi in mijlocul patului cu laptopul in brate,shoppinguind(un alt cuvant care ma caracterizeaza) on-line.
Cam impropiu zis...defapt ideea era ceva gen window shopper.

Imi tot pierd ideile de 10 minute incoace pentru ca atunci cand incerc sa ma concentrez,mai mult sau mai putin,parca simt si mai tare cruzimea aparatului meu dentar.

Ajungand si la subiectul principal...astia de la adidas stiu cum sa te manipuleze...au o tactica de advertising nemaipomenita,poate de aia sunt si fericita posesoare a 4 perechi de adidasuri.
Acum convingeti-va singuri:


Asta-i mai de anu trecut.Ce sa nu-ti placa?Oamenii potriviti,pe muzica potrivita,la locul potrivit.
Mie imi da o stare de bine...


Can't wait for my next pair!xoxo
p.s:Dee edwards - why can't there be love
Madcon-beggin'

6 comentarii:

Andrei spunea...

uite... vezi ? citesc posturile tale

untip spunea...

Deci daca imi iau Adidas o sa am o viata fara griji party din party (cred ca si ceva hash hash dupa fetzele alora din clip) ...OK de unde iau shi io o pereche !

Aha m-am lamurit...cred ca iti iei atatea perechi sa distragi atentia de la aparatul dentar ;)

PS cam slabut cu posturile lazy sis

Alex Cel Goaga spunea...

Fata de Apple sunt aproape de zero cei de la Adidas.
Leneso!
Huoooo
Huoooo, trebuia sa-mi trimiti mie biletul spre Tm!!!!tsk tsk....

Unknown spunea...

man cum poti sa compari apple cu adidas...e ca si cum ai compara snikers cu audi...nu k nu ar fi scos si adidas o pereche de adidas 1 cu procesor...da na ...nu are si rami... tari reclamele...sa le pui si palea cu lbj si melo

Zaza spunea...

nu ma intereseaza reclamele la apple pt ca nu-mi permit:))deocamdata...cate un adidas pe ici pe colo mai merge...si am specificat ca starea de lene e doar temporala....huoooo.
si biletul il primesti cand ajungi la severin;)

Anonim spunea...

NU ESTE TOTUL NUMAI DESPRE TINE !
SOCANT, NU!?