BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 26 aprilie 2010

Haideti sa ne strangem gunoaiele!



Etapa preliminara zilei de curatenie din 25 septembrie 2010 este ACTIUNEA DE CARTARE!

Actiune este desfasurata prin programul "Let's do it Romania" si reprezinta procesul de identificare al mormanelor de gunoi!

A aparut deja pe site calendarul cartarilor, calendar in care judetul Mehedinti este programat pentru weekend-ul 10-11 iulie.

Judetul nostru se incadreaza in lista judetelor cu cei mai putini voluntari inscrisi pentru aceasta actiune, aprox 12 persoane!
Eu m-am inscris deja, va incurajez si pe voi!


PS. Cei care vor sa se inscrie in echipa mea pentru curatenie codul echipei este 29 numele ISTRATA-DASCALU CRISTINA-MIHAELA; pentru cei ce vor sa formeze o alta echipa, mai intai, se va inscrie un lider de echipa care va primi pe mail codul echipei sale(membrii max 5); CURAJ!

1 comentarii:

untip spunea...

Count on me pentru sapunirea Romanicei. In MH oamenii s-au obisnuit cu jegul si o sa le fie greu fara el...doar a devenit un simbol national...oricum gunoiul nu e de la noi...a picat din cer...stiti voi comportamentul ala de fofilare romanesc "nu eu am facut"

Sunt foarte curios de rezultatul actiunii :)) ...see ya