BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

What have i done lately

E toamna,am facut si eu 19 ani spre nefericirea unora care mi-au cumparat(sau nu) cadouri,am fost la scoala cu toate ca nu mai e la moda(cica azi,daca esti perversa lumea e a ta),am fost sa-mi schimb buletinul si am fost la un film.La "A Chritmas Carol" mai exact, cu Jim Carrey,animatie 3D.
Foarte bine realizat dupa mine si cu o poveste cat se poate de interesanta.
P.S: daca ajungeti la film sa nu uitati sa cereti reducerea de student de nici mai mult nici mai putin decat 1 leu.

5 comentarii:

Zaza's sis spunea...

Si pentru cei care nu ti-au luat cadou, sa inteleg ca ti le-ai luat singura din partea lor? ;))

Zaza's sis spunea...

Ehh..si lasa ca eu am primit doar flori de Sf Gavril si Mihail, si nu chiar toata lumea si-a amintit sa imi zica La Multi Ani!, asa ca shit happens..

Zaza spunea...

:))da mi am luat cadou din partea ta ...cartea "introducere in sistemul mass-media"...deabia astept sa o citesc si sa dau examen din ea.

Zaza's sis spunea...

ba ce naspa esti! ti-ai luat o carte de scoala cadou? las ca promit sa iti iau mult dorita tigaie de clatite ;))

TZTZA spunea...

ce cadouri frate...cum zice maikta...e recesiune...de unde cadouri???cadou se face cu cardu tau...atunci esti sigur ca o sa iti placa...